ایکاردی-رئال مادرید؛ جدی تر از همیشه



اخبار,اخبار ورزشی,ایکاردی

نشریه اکیپ مدعی شد مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد.

به گزارش ایلنا، بسیاری انتظار داشتند که پس از جدایی موراتا و ماریانو، رئال با ضعف در خط حمله خود روبرو شود و همین اتفاق نیز افتاد.افت کریم بنزما و رونالدو به خصوص در ابتدای فصل سبب شد تا رئال امتیازات زیادی را در لالیگا از دست بدهد.

 

زیدان روز گذشته در نشست خبری خود تایید کرد که با مدیران رئال جلسه ای داشته و در مورد تقویت تیم در انتقالات زمستانی صحبت کرده اند. در همین رابطه امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که رئال برای خط حمله، روی مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر و نیز تیمو ورنر، مهاجم لایپزیش نظر مثبت دارد و حتی تماس هایی جدی با ایکاردی نیز برقرار شده است.

 

ایکاردی در فصل جاری 17 گل در 21 بازی برای اینتر در سری آ به ثمر رسانده و بالاتر از ایموبیله، آقای گل فعلی فوتبال ایتالیاست. او سابقه بازی برای تیم جوانان بارسلونا را هم در کارنامه دارد.

 

ایکاردی 24 ساله تا 2021 با اینتر قرارداد دارد و رقم انتقال او بالاتر از 100 میلیون یورو خواهد بود. نکته مثبت در مورد ایکاردی این است که می تواند برای رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به میدان برود؛ در حالی که ورنر به دلیل اینکه با لایپزش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان حضور داشته، نمی تواند رئال را در این تورنمنت همراهی کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------