آیا قرارداد کی‌روش تمدید می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی

جنجال های چند روز اخیر احتمال ادامه همکاری سرمربی پرتغالی تیم ملی را به پائین ترین حد ممکن رسانده است، ولی هنوز نمی توان با اطمینان در این مورد صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، حرف‌هایی که در ادامه می خوانید، پاسخ صریح مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال به صحبت هایی است که در مورد اخراج سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علیرغم درگیر بودن بازیکنان در کوران رقابت‌ها از سوی برخی منتقدان کی‌روش در فضای مجازی دیده و شنیده می شود؛ درخواستی که رئیس فدراسیون به آن اینگونه پاسخ می دهد:« اگر دوستانی توصیه ای برای تغییر سرمربی دارند، من به عنوان رئیس فدراسیون توصیه‌ای در این زمینه ندارم و اعتقادی هم به این موضوع ندارم؛ ما بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کردیم و الان باید نتیجه‌اش را ببینیم. پاداش‌های خوب و مناسب و اردوهای مناسب؛ الان وقت تعویض سرمربی یا توصیه برای تغییر سرمربی نیست ! این را به نظرم یا آدم های جاهل می گویند یا آدم های مغرض؛ ما نباید نه جزء آنها باشیم و نه جزء این ها.»

 

تاج همچنین در این گفتگوی مهم تلویزیونی به نکته ای اشاره می کند که به عقیده خیلی‌ها معنای مهمی پشتش نهفته است؛ اینکه درباره جنجال های سرمربی تیم ملی مهدی تاج ضمن پذیرش بعد منفی رفتارهای کی روش معتقد است، در صورت ادامه همکاری باید برای این نوع برخوردهای سرمربی تیم ملی، در قراردادی که تنظیم می شود، جرایمی در نظر گرفته شود.

 

پس از واکنشی که تاج به حواشی و جنجال های اخیر ایجاد شده از سوی کارلوس کی روش داشت، امروز هم در نشست خبری پیش از دیدار برابر عمان، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به پرسش خبرنگاری استرالیایی که از او پرسید، در صورت قهرمانی آیا شانسی برای ادامه حضور او روی نیمکت ایران وجود دارد یا خیر که کی روش پاسخ داد:  بله البته؛ همیشه اگر شما بازی ها را با برد پشت سر بگذارید این احتمال وجود دارد؛ البته ما فردا بازی دشواری داریم و سپس حرف های سرمربی تیم ملی به بازی روز آینده انتقال پیدا کرد.

 

این واکنش‌ها در شرایطی مطرح شده که تا روز گذشته جدایی کارلوس کی روش قطعیت داشت و حرف از حضور او در تیم ملی کلمبیا بود، اما حال شرایط تغییر کرده است.

 

در این بین توئیت مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به خوبی گویای موضع این وزارت در خصوص ادامه همکاری با کی روش است؛ ناظمی با انتشار پستی در توئیتر خود و بازگویی داستان ضحاک به کنایه می گوید، باید دوران حضور کی روش در فوتبال ایران و به نوعی استیلای او بر فوتبال ایران هرچه زودتر خاتمه یابد.

اخبار,اخبار ورزشی

 

نگاهی به فضای مجازی حکم به متضاد بودن آرا و عقاید در مورد ماندن یا نماندن کی روش می‌دهد؛ فضایی که این روزها به مکانی برای مجادله منتقدان و حامیان سرمربی پرتغالی بدل شده؛ تاج به عنوان مهم ترین شخص فدراسیون فوتبال به طور واضح در مورد ادامه همکاری و تمدید قرارداد کی روش صحبت نمی کند، اما اگر موضع مازیار ناظمی به عنوان مدیر روابط عمومی این وزارتخانه را موضع شخص وزیر در نظر بگیریم، با توجه به مصاحبه های تند سرمربی پرتغالی خواهان جدایی بی قید و شرط او هستند و البته خود مربی پرتغالی هم احتمال ادامه همکاری در صورت کسب قهرمانی در امارات را رد نمی کند.

 

حالا و با تمام این تفاسیر و در شرایطی که شاید خیلی ها کار کی روش با تیم ملی پس از 8 سال حضور در فوتبال ایران را تمام شده بدانند، به نظر و با توجه به عدم موضوع گیری رسمی وزیر ورزش، همه چیز منوط به نتایجی خواهد بود که تیم ملی در جام ملت ها کسب خواهد کرد؛ نتایجی که در صورت قهرمانی می تواند حکم به ادامه حضور سرمربی جنجالی پرتغالی تیم ملی بدهد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------