آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

خامس جدایی از بایرن مونیخ را رد کرد



اخبار,اخبار ورزشی,خامس

ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ جدایی از این تیم را رد کرد و عنوان کرد که در نیم فصل دوم بازیکن متفاوتی خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از نشریه کیکر، خامس رودریگس در تابستان با نظر کارلو آنچلوتی به بایرن مونیخ آمد، ولی شروع چندان خوبی در این تیم نداشت و عملکرد او با انتقاد همراه بود.

 

با این حال رفته رفته او توانست خودش را پیدا کند و بازیکن بهتری شود.

 

خامس رودریگس درباره آخرین شرایط خود در نشست مطبوعاتی،  گفت‌: من به هیچ وجه قصد جدایی از بایرن مونیخ را ندارم. می‌خواهم در تیم بمانم. قبول دارم شروع خوبی در بایرن مونیخ نداشتم،  ولی در اواخر نیم فصل نخست پیشرفت خیلی خوبی داشتم. در حال‌ حاضر هم قول می‌دهم که در نیم فصل دوم بازی‌های متفاوتی را از من شاهد باشید. حضور  یوپ هاینکس باعث شد ما شرایط بهتری را پیدا کنیم. او یکی از بهترین مربیان جهان است و برای من حضور او خیلی موثر بود.

 

ستاره کلمبیایی درباره بازی در لیگ بوندسلیگا، گفت‌: بازی در لیگ بوندسلیگا را دوست دارم، چون تمام ورزشگاه‌ها پر می‌شود. علاوه بر این تیم‌ها در سطح بالایی قرار دارند و همین باعث می‌شود که رقابت‌های خوبی ببینیم.

 

بایرن مونیخ توانست با قدرت در نیم فصل بوندسلیگا به قهرمانی برسد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز بعد از پاری ‌سن‌ ژرمن به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد که باید در این مرحله به مصاف بشیکتاش برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------