شفر: باید پیکان را می‌بردیم چون بهتر بودیم/ برنده اصلی، کمک‌داور بود



اخبار,اخبار ورزشی,وینفرد شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر پیکان گفت: ما باید امروز می‌بردیم چون تیم بهتر زمین بودیم.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر بعد از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: ما مقابل تیم سوم لیگ بازی کردیم. ما باید امروز می‌بردیم چون تیم بهتر زمین بودیم.

 

او افزود: ما در زدن ضربه آخر و زدن توپ در گل، قدرت کافی را نداشتیم. ما هر روز در تمرین تاکتیک‌های گلزنی و زدن ضربه نهایی را تمرین می‌کنیم ولی مشکل ما زدن ضربه آخر به دروازه است. برنده بازی امروز، داور کناری بازی بود. او خیلی مرد با شجاعتی بود و خیلی خوب قضاوت کرد. خیلی واضح بود و همه دیدند که تصمیم داور برای اعلام پنالتی اشتباه بود. کمک داور شاید ۳۰ متر با صحنه فاصله داشت و داور نزدیک‌تر بود. از کمک داور بابت تصمیم درستش تشکر می‌کنم.

 

شفر ادامه داد: بعد از بازی قبلی هم گفتم که قضاوت در فوتبال کار سختی است. اگر الان پای روزبه را ببینید، متوجه می‌شوید که او بابت خطایی که رویش شد شانس آورد. آن خطا می‌توانست او را مصدوم و از تیم ملی دور کند. این اتفاق در مشهد هم رخ داد. مهم‌ترین چیز در فوتبال، حفظ سلامت بازیکنان است.

 

سرمربی استقلال ادامه داد: امیدوارم این آخرین باری باشد که چنین اتفاقی برای بازیکنان ما در زمین ایجاد می‌شود. پیکان تیم خوبی بود که برابر ما بازی کرد. ما بعضی از توپ‌ها را از دست دادیم. وقتی که می‌خواستیم بازی‌سازی کنیم، این مساله گاهی باعث ایجاد ضد حمله برای تیم پیکان می‌شد. باید در تمرینات آینده کار کنیم که همه جلوی ما با تمام نفرات می‌آیند که دفاع کنند و منتظر اشتباه ما هستند. باید بیشتر فضاسازی کنیم و بعد پاس آخر را بدهیم. امروز دوباره دروازه ما بسته ماند. این خیلی نکته مثبتی است که ما گل نخوردیم ولی نکته منفی هم این است که گل نزدیم.

 

وی درپاسخ به سوالی درباره استرس بازیکنان استقلال اظهار کرد: بعضی از بازیکنان ما پاس‌های یک ضرب و دو ضرب را خیلی طولانی می‌کنند. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید سریع‌تر پاس بدهند. امروز شاید بازیکنانم به این دلیل که خیلی‌ها می‌گفتند پیکان تیم خیلی خوبی است کمی نگران بودند. شاید هم نگران این بودند که اگر پیروز نشویم چه می‌شود. به آنها گفتم که باید از دقیقه اول همه چیز را کنترل کنند. اگر پاس اول ما بد باشد، توپ را لو می‌دهیم و این مساله باعث می‌شود که حریف حمله کند و باعث عصبانیت بازیکنان می‌شود.

 

شفر ادامه داد: ما باید طوری بازی کنیم که بازیکنان با آرامش پاس بدهند و رهبر وسط زمین همیشه باید با بازیکنان صحبت کند که آرامش داشته باشند و به آنها کمک کند. اگر نمی‌توانیم جلو پاس دهیم، باید توجه کنیم ۹۰ دقیقه فرصت داریم و می‌توانیم توپ را به عقب بدهیم و از عقب تلاش مجدد کنیم. ما بازیکنی مثل نورافکن داریم که خیلی خوب بود ولی امروز گاهی می‌شد پاس بلند بدهد ولی پاس کوتاه می‌داد و گاهی هم برعکس. او بازیکن بسیار خوبی است و بازیکنان بزرگ‌تر باید با او و امثال او که جوان هستند صحبت کنند تا دقت کنند و عجله‌ای نداشته باشند. خیلی‌ها به من می‌گفتند که پیکان تیم خوبی است و می‌توانید یک امتیاز از آنها بگیرید. امروز فکر می‌کنم مشخص شد که اصلا یک امتیاز  برای ما خوب نبود و ما باید می‌بردیم.

 

به گزارش ایسنا بعد از نشست خبری به شفر گفته شد که ظاهرا در قرعه کشی آزمایشی جام جهانی، ایران و آلمان هم گروه شده‌اند. او هم گفت: شاید فردا هم همین اتفاق بیفتد و چیزی معلوم نیست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------