اظهارنظر مهاجم مراکش در مورد قرار گرفتن در گروه ایران



اخبار,اخبار ورزشی,سوفیان بوفال

مهاجم تیم ملی مراکش در مورد گروه‌بندی جام جهانی و قرعه‌ تیم کشورش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سوفیان بوفال، مهاجم ساوتهمپتون معتقد است که در جام جهانی فشاری روی مراکش نخواهد بود. مراکش که برای نخستین بار از سال 1998 به جام جهانی صعود کرده در گروه B با اسپانیا، پرتغال و ایران همگروه است و نخستین بازی‌اش روز 15 ژوئن در سن‌پترزبورگ مقابل ایران خواهد بود. 

 

بوفال گفت: «خیلی خوشحالم و احساس غرور می‌کنم که عضوی از این تیم هستم، چون ما صعود خیلی خوبی داشتیم. تنها نکته مهم در حال حاضر این است که جام جهانی خوبی داشته باشیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. ما باید بدون احساس فشار بازی کنیم و امیدوار باشیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.»

 

این مهاجم 24 ساله گفت که باید تا پایان فصل در لیگ برتر بدرخشد تا بتواند بختش را برای حضور در تیم مراکش تقویت کند: «می‌خواهم فصل خوبی داشته باشم و به باشگاه کمک کنم که به رتبه بهتری برسد و بتوانم عضوی از تیم جام جهانی باشم.»

 

او در 18 بازی این فصل لیگ‌برتر برای ساوتهمپتون بازی کرده و توانسته دو گل بزند. او در نخستین فصل حضورش نتوانست انتظارات را برآورده کند ولی در فصل جدید به یکی از بازیکنان اصلی تیمش تبدیل شده. او تابستان سال 2016 با 16 میلیون پوند از لیل به ساوتهمپتون پیوست که در آن زمان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه محسوب می‌شد، ولی مصدومیت‌هایی داشت که اجازه نداد در فصل گذشته عملکرد خوبی داشته باشد.

 

بوفال در این باره گفت: «آن دوران سخت را پشت سر گذاشتم و همه اینها مربوط به گذشته است. حالا در شرایط خوبی هستم و می‌خواهم نگاهم به آینده باشد. شرایط خوبی دارم و امیدوارم که بتوانم بیش از این پیشرفت کنم، ولی عملکرد تیم از همه چیز مهم‌تر است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------