گزارش دسمارکه؛ ایران ضعیف‌ترین حریف اسپانیا



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی ۲۰۱۸

با آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی، سایت اسپانیایی دسمارکه با اشاره به شمارش معکوس برای شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به تحلیل تیم ملی فوتبال اسپانیا و رقبای ماتادورها در گروه B این رقابت‌ها پرداخته است.

به گزارش ایلنا، اسپانیا در جام جهانی روسیه در گروه دوم این رقابت‌ها، پرتغال، ایران و مراکش را پیش روی خود می‌بیند. سایت دسمارکه در گزارش خود در این خصوص نوشته: اسپانیا در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام بیست‌ و یکم، باید در شهر سوچی به مصاف پرتغال برود. آنها سپس در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در بازی دوم خود در شهر کازان با ایران که به لحاظ تئوری ضعیف‌ترین حریف اسپانیاست، دیدار خواهد کرد. شاگردان خولن لوپتگی سپس در بازی آخرشان در مرحله گروهی در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در شهر کالینینگراد مقابل مراکش صف‌‌آرایی خواهند کرد.

 

اسپانیا در گروه خیلی دشواری قرار نگرفته و به نظر می‌رسد بتواند در کنار پرتغال راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ شود. لوپتگی اما نظر متفاوتی دارد و پس از مشخص شدن قرعه‌ تیمش تاکید کرده اسپانیا در گروه دشواری قرار گرفته و برای صعود از گروه‌ باید بهترین عملکردش را ارائه بدهد. پرتغال قهرمان اروپاست و روند خیلی خوبی را پیش گرفته‌ است.

 

مراکش هم بازیکنانی دارد که در بهترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند. آنها تیم یکدستی دارند. در مورد ایران هم باید گفت که آنها در مرحله انتخابی جام جهانی تنها ۲ گل دریافت کردند اما حریف قدرتمندی محسوب نمی‌شوند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------