آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

جزئیات درخواست لیورپول از بارسا برای فروش کوتینیو



اخبار,اخبار ورزشی,کوتینیو

باشگاه لیورپول انگلیس برای فروش فلیپه کوتینیو به بارسلونا شرایطی سخت در نظر گرفته است و همین پیچیدگی باعث شده انتقال این بازیکن به لالیگا به تعویق بیافتد.

به گزارش مهر، روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا، اسپرت، خبر داده دو تیم بارسلونا و لیورپول در حال نهایی کردن جزئیات قرارداد برای انتقال فلیپه کوتینیو از لیگ جزیره به لیگ اسپانیا هستند. این روزنامه اطلاعاتی از پیچیدگی این قرارداد هم منتشر کرده است.

 

لیورپول خواسته بارسلونا ۱۴۰ میلیون یورو برای این بازیکن بپردازد، یعنی رقمی فراتر از چیزی که برای عثمانه دمبله به دورتموند پرداخت، دلیلش هم این است که این باشگاه معتقد است کوتینیو بازیکنی بهتر از دمبله است و در نتیجه باید پول بیشتری برای انتقالش پرداخت شود.

 

باشگاه کاتالانی برای جذب دمبله از دورتموند در تابستانی که به خاطر فروش نیمار کارش بسیار سخت شده بود - تیم‎ها با دانستن این موضوع که بارسا پول زیادی در اختیار دارد نیاز به خرید یک بازیکن دارد - بازیکنانشان را گران می‏ کردند، ۱۰۵ میلیون یورو پرداخت و قراردادش طوری بسته شد که با پرداخت پاداش‌ها ممکن است ۴۰ میلیون یورو دیگر هم برای این بازیکن پرداخت شود.

 

لیورپول اما در تابستان تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش کوتینیو نشد. در ماه سپتامبر اما دوباره مدیر برنامه‎های کوتینیو مذاکرات با بارسلونا را آغاز کرد. او از تیم انگلیسی این قول را گرفته بود که در صورتی که پیشنهاد مناسبی در کار باشد حاضر به فروش کوتینیو هستند؛ حتی اگر این پیشنهاد در ماه ژانویه از راه برسد.

 

باشگاه انگلیسی یادآوری کرده است که بارسا برای دمبله ۱۴۰ میلیون یورو پرداخته و در نتیجه رقم پرداختی برای کوتینیو باید بیشتر از این‌‎ها باشد. لیورپول معتقد است ارزش بازیکن ۲۵ ساله برزیلی بیشتر از این‌ها هم هست و همین درخواست آن‌ها است که مذاکرات را به تعویق انداخته و کار را برای آبی و اناری‌ها سخت کرده است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------