جلالی: برابر استقلال شایسته پیروزی بودیم/ از بیرون به داور گفتند پنالتی را برگردان



اخبار,اخبار ورزشی,مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: اگر از خودگذشتگی بیشتری داشتیم، پیروز می‌شدیم.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: اصلا نمی‌توانم بگویم از بازیکنانم راضی هستم چون انتظار بیشتری داشتم. ما بازی بدی نکردیم و جلوی تیم بزرگی مثل استقلال موقعیت‌های خوبی داشتیم. این اصلا خوب نیست که در موقعیت‌های مهم از خودگذشتگی نداریم. کاملا شایسته پیروز بودیم اما نیاز به گذشت بیشتر داشتیم. کاملا پیروزی در دسترس ما بود. در مورد آن صحنه پنالتی هم اولا خسرو حیدری بازیکن ما را با دست زد. حتی اگر پنالتی هم نبود و داور آن را اعلام کرد و بعد کمک داور بیاید و یک گروهی از بیرون به داور بگویند که پنالتی را برگرداند، خوب نیست.

 

او افزود: من این را شنیدم که از بیرون به داور گفتند پنالتی را برگردان. سرپرست زمین و بازی و داوری اگر بخواهد هر دفعه نظر بدهند که کار نمی‌شود. این بدعت خوبی نیست. اگر قانون ویدئو چک باشد یک چیز دیگر است. برای اولین بار است که برای تیم خودم چنین چیزی را می‌بینم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم. در سه بازی اخیر آن قدر خوب بودیم که می‌شد برنده باشیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و امتیازهای مهمی را از دست دادیم.

 

او افزود: ما امروز تیم بهتر بودیم. اگر راضی نیستم برای این است که گذشت نداشتیم و البته نیاز به تلاش بیشتر هم داشتیم. من از بازیکنانم امروز توقع داشتم. برای صدرنشینی باید بیشتر تلاش کنیم. نمی‌توان به یک انرژی ثابت برای بازی‌های‌مان بسنده کنیم. تعویضی‌های ما انرژی جدیدی به تیم ندادند.

 

سرمربی پیکان در پاسخ به سوالی درباره عقب نشینی تیمش در نیمه دوم گفت: از وقتی که ۱۰ نفره شدیم و تعویض‌های‌مان را انجام دادیم در یک ربع آخر عقب رفتیم. من برای همین خیلی ناراحتم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ۱۰ نفره بودن، تیمش به دنبال گلزنی بود، اظهار کرد: با تحلیلی که من از بازی داشتم، به بازیکنان گفته بودم که می‌توانیم پیروز باشیم. بازیکنان تلاش کردند ولی از آن تلاشی که من می‌خواستم کمتر بود. من از تعویضی‌ها خیلی توقع دارم. هر سه تعویضمان خوب نبودند. البته بختیار یک کمی بهتر بود ولی او هم انتظار کامل مرا برآورده نکرد. من برای بازیکنان شرایط را تشریح کردم و آنها باید اثر می‌گذاشتند.

 

جلالی درباره نقل و انتقالات پیش رو گفت: ما نفرات زیادی نداریم. کلا ۱۶ بازیکن بزرگسال داریم که دو، سه تای آنها هم مصدوم هستند. ما چند جوان آوردیم که با ما تمرین می‌کنند. در نیم فصل در نظر داریم تا جایی که بضاعت مالیمان اجازه دهد بازیکن جذب کنیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------