آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

حریف ایران مقابل مسی و هم‌تیمی‌هایش؛ اسپانیا- آرژانتین نهایی شد



اخبار,اخبار ورزشی,بازی اسپانیا و آرژانتین

مسوولان فدراسیون فوتبال اسپانیا با همتایان خود در اتحادیه فوتبال آرژانتین برای انجام یک بازی تدارکاتی میان تیم‌های ملی دو کشور پیش از عزیمت به روسیه برای حضور در جام جهانی 2018 به توافق رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، مسوولان فدراسیون فوتبال اسپانیا از چند ماه پیش مذاکرات خود را برای انجام دومین بازی تدارکاتی تیم ملی این کشور در ماه مارس آغاز کرده بودند و ظاهراً آلبی‌سلسته حریف آنها خواهد بود.

 

تیم ملی اسپانیا که یکی از رقبای ایران در گروه دوم جام جهانی 2018 است، روز 23 ماه مارس (سوم فروردین)، اردوی تدارکاتی خود را با یک بازی تدارکاتی برابر آلمان در شهر دوسلدورف آغاز می‌کند و چهار روز بعد از آن هم قرار است در خاک خود به مصاف هلند برود که البته مسوولان فدراسیون اسپانیا تلاش کرده‌اند این بازی را به ماه ژوئن انتقال بدهند. از قرار معلوم مسوولان فدراسیون فوتبال آرژانتین برای انجام بازی تدارکاتی با اسپانیا موافقت نهایی خود را اعلام کرده‌اند. دیداری که روز 27 مارس (هفتم فروردین) در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، خانه تیم اتلتیکومادرید برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------