آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

لیورپول برای فروش کوتینیو، 100 میلیون پیش می‌خواهد



اخبار,اخبار ورزشی,کوتینیو

باشگاه لیورپول شرایط عجیبی برای انتقال ستاره خود مطرح کرده است.

به گزارش ایلنا، نشریه سان انگلیس نوشته است که فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی لیورپول در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد اما قرمزپوشان مرسی‌ساید قصد دارند تا جای ممکن از فروش این بازیکن برزیلی درآمد کسب کنند و به همین منظور برای او 100 میلیون پوند پیش می‌خواهند. باشگاه انگلیسی اما 34 میلیون پوند دیگر هم به‌عنوان سایر پاداش‌ها و مزایا می‌خواهد که قیمت این بازیکن 25 ساله را به 134 میلیون پوند می‌رساند.

 

با این حال هنوز احتمال اینکه یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بر موضع قبلی خود برای حفظ کوتینیو پافشاری کند و او را تا پایان فصل در آنفیلد نگه دارد زیاد است بخصوص که در آن موقع لیورپول خواهد توانست برای کوتینیو گزینه‌‌ای جانشین مانند لئون گورتسکا جذب کند. گورتسکای 22 ساله در پایان فصل جاری قراردادش با شالکه به پایان می‌رسد و پیش از این به تمایل خود برای تمرین کردن زیر نظر هموطنش در آنفیلد اشاره کرده است.

 

در همین حال نشریه دیلی میل به نقل از منابع اسپانیایی نوشته است که کوتینیو در زمستان امسال راهی بارسلونا خواهد شد و او حتی آخرین بازی‌اش برای لیورپول را هم انجام داده است هرچند رفتن او از آنفیلد به منزله تبدیل شدنش به بازیکنی خواهد بود که لیورپول از فروش او بیشترین درآمد را در طول تاریخ کسب کرده است.

 

کوتینیو در پیروزی 2 بر یک تیمش برابر برنلی در ابتدای سال 2018 به دلیل مصدومیت غایب بود و بعید است به بازی بعدی تیمش برابر اورتون که جمعه برگزار می‌شود هم برسد. بعد از این بازی لیورپول 9 روز استراحت خواهد کرد تا برای رویارویی با منچسترسیتی در دور سوم جام حذفی آماده شود و طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی کوتینیو در این مدت راهی بارسلونا خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------