آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برانکو: نفت بسته بازی کرد/ جای احمدزاده و منشا خالی بود



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اشتباهات داوری علیه تیمش هر هفته تکرار می‌شود، گفت: به خاطر محرومیت تماشاگرانمانم در جو غیر فوتبالی بازی کردیم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم از این مسابقات ترس دارم. چهارمین مسابقه ای بود که با نفت داشتیم. طبق قانون احتمالات، از لحاظ نتیجه می شود این اتفاقات رقم بخورد.

 

وی افزود: بخصوص اینکه ما در یک جو غیر فوتبالی بدون تماشاگر بازی کردیم. بدون هواداران معروفمان بازی کردیم. انتظار داشتیم حریف اینطور سازماندهی شده، بازی را ببندد و به هر وسیله ای شده، نتیجه بگیرد. موفق شدند یک امتیاز هم بگیرند.

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی توانم از بازیکنانم انتقاد کنم ولی آنها در ضربات آخر بی دقت بودند. به نفت و هومن افاضلی تبریک می گویم. ما به سمت هدفمان حرکت می کنیم. هدفمان قهرمانی در ایران است و کسب نتایج خوب در آسیا.

 

برانکو درباره اشتباهات داوری و نقش وی در تساوی پرسپولیس، گفت: در مورد واکنشم به داور نمی خواهم صحبت کنم اما متاسفانه بازی به بازی اشتباهات داوری به ضرر ما تکرار می شود. نمی خواهم یکی یکی بازی ها را اسم ببرم. یکبار دیگر فیلم این بازی را خواهم دید. واقعا به خاطر رفتارهایی که نسبت به تیم ما می شود، مایوس شدم. 

 

وی در خصوص کنار گذاشتن گادوین منشا و فرشاد احمدزاده  و جای خالی آنها در بازی امروز، یادآور شد: هر بازیکنی نباشد، جایش خالی است ولی نمی خواهم این تساوی را توجیه کنم. ما طارمی، بشار رسن و نوراللهی را هم نداشتیم. 

 

برانکو در خصوص اینکه آیا ارزش داشت منشا و احمدزاده را محروم کند گفت: بله آنها باید جزو ۱۱ نفر اصلی می بودند ولی به خاطر مشکلات انضباطی از تیم کنار گذاشته شدند.

 

وی در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا برخورد با این بازیکنان ادامه دارد یا خیر؟ تاکید کرد: این بازیکنان فردا در کمیته انضباطی حاضر می شوند و درباره آنها تصمیم گرفته می شود.

 

-------------

 

هومن افاضلی: با یکی از بهترین تیم های آسیا بازی داشتیم/ در لیگ برتر می‌مانیم

اخبار,اخبار ورزشی,افاضلی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل پرسپولیسی بازی کردیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است.

به گزارش مهر، هومن افاضلی پس از تساوی بدون گل نفت تهران برابر پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در  سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی خیلی سختی داشتیم. پرسپولیس در حمله بسیار عالی است.

 

سرمربی نفت تاکید کرد: آنها یکی از بهترین تیم های آسیا هستند و به نظرم یکی از بهترین مربیان آسیا را روی نیمکتشان نشانده اند. ریتم بازی پرسپولیس باعث شده بود ما بازی سختی داشته باشیم.

 

وی افزود: در همین مدت کوتاه خواستیم ساختار تیمی را تغییر دهیم. به بازیکنانم که با تمام انگیزه کار کردند تبریک می گویم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: همین که توانستیم در همین چند روز شرایط تیم را طوری برقرار کنیم که بتوانیم یک امتیاز حساس از پرسپولیس بگیریم نشان دهنده انرژی بالای بازیکنان است.

 

وی درباره اینکه شانس نفت را برای ماندن در لیگ برتر چقدر می داند اظهار داشت: شک نکنید در لیگ برتر خواهیم ماند.

 

افاضلی درباره شناخت خود از پرسپولیس گفت: فکر می کنم یکی از کسانی باشم که پرسپولیس را خوب می شناسم آقای برانکو و تاکتیک هایش را به خوبی از نزدیک شناخته بودم. مطمئن هستم نفت روزهای خیلی خوبی خواهد داشت به بازیکنانم تبریک می گویم که توانستند با تمام انرژی بازی کنند، شناخت خوبمان از پرسپولیس و تغییر ساختار تیم مان باعث شد یک امتیاز بگیریم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------