آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

هزینه سرسام‌آور کی‌روش روی دست تیم ملی؛روزی 500 میلیون!



اخبار,اخبار ورزشی,کمپ مورد نظر تیم ملی فوتبال ایران

در میان تمام گمانه‌زنی‌هایی که پیرامون اردوگاه محل اسکان کاروان تیم ملی در روسیه به گوش می‌رسید، مدیران فدراسیون فوتبال از اردوگاه باشگاه مطرح شهر مسکو به‌عنوان گزینه نهایی برای اسکان تیم ملی در مدت 20 روز اقامت در این کشور نام بردند؛ کمپی با هزینه سنگین2 میلیون یورویی که در نوع خود قابل توجه بود.

به گزارش ایلنا، کمپ باشگاه لکوموتیو در مرکز شهر مسکو محلی است که کارلوس کی‌روش و روسای فدراسیون فوتبال در حاشیه سفر خود برای قرعه‌کشی جام جهانی 2018 مراحل نهایی اجاره و امضای قرارداد آن را انجام دادند. کمپی که گفته شد پیش از این توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا رزرو شده بود تا در صورت صعود این تیم میزبان آنها باشد اما با حذف آتزوری مشتری نداشت و ایران از این فرصت نهایت بهره را برد تا صاحب کمپی مدرن شود.

 

اما رقمی که فدراسیون برای اجاره اردوگاه باشگاه لکوموتیو مطرح کرد فوق‌العاده عجیب بود، گرچه فدراسیون فوتبال مدعی شد هزینه این اردوگاه و اسکان ایران در مسکو توسط فیفا پرداخت خواهد شد اما قیمت 2میلیون یورویی اردوگاه لکوموتیو آن هم برای اقامت 21 روزه رقم هنگفتی است چون انتخاب اول ایران و کی‌روش در فاصله 70 کیلومتری مسکو چیزی در حدود یک سوم این مبلغ هزینه داشت. اگر 2 میلیون یورو را بر 21 روز تقسیم کنیم، هزینه تیم ملی به ازای هر روز 100 هزار یورو و تقریبا 500 میلیون تومان خواهد بود.

 

این اردوگاه که در حاشیه ورزشگاه اصلی باشگاه لکوموتیو صدرنشین فعلی لیگ برتر روسیه قرار دارد، مجهز به هتل، سالن سرپوشیده با تمامی امکانات آب درمانی و بدنسازی، دو زمین تمرین یکی با سکوهای تماشاگر و دیگری بدون سکو در کنار زمین چمن مصنوعی است که قرار شده به مدت 21 روز در اختیار تیم ملی ایران قرار بگیرد.

 

دیگر نکته جالب از اجاره این اردوگاه به درخواست ایران و کی‌روش از مسوولان روسی برمی‌گشت که در مدت اقامت کاروان تیم ملی در این 21 روز، اردوگاه به صورت کامل قرنطینه و در اختیار ایران خواهد بود. هیچ فردی هم حق استفاده از آن را ندارد تا ملی‌پوشان تنها افراد حاضر و مجاز به حضور در این اردوگاه باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------