نصف استقلال در تیم کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان تیم استقلال تهران

دعوت از ۷ بازیکن استقلال برای حضور در اردوی تیم ملی باعث افزایش روحیه این تیم می‌شود اما نکته جالب حضور اکثر عناصر دفاعی آبی‌ها در فهرست کارلوس کی‌روش است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: خسرو حیدری مدت‌هاست به تیم ملی دعوت نمی‌شود و به نظر اسم او به لیست بازنشسته‌های کی‌روش منتقل شده است نظیر بازیکنانی چون حسین کعبی، محسن بنگر، آندرانیک تیموریان و... که عضو تیم ملی بودند و هنوز در تیم‌های باشگاهی مشغول بازی هستند. فرشید اسماعیلی از عناصر هجومی استقلال قبلاً به تیم ملی دعوت می‌شد ولی در لیست جدید قرار ندارد اما پژمان منتظری با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای در ۴ ماه گذشته به تیم ملی دعوت شده که نشانگر اعتماد کی‌روش به این مدافع ۳۴ ساله است و باید دید پژمان در ۳۵ سالگی مسافر جام جهانی خواهد شد.

 

۳ مدافع میانی ملی‌پوش شفر

از استقلال که با ۲ مدافع وسط بازی می‌کند ۳ مدافع وسط به تیم ملی دعوت شده‌اند. در هفته‌های اخیر زوج مجید حسینی و روزبه چشمی خط دفاع میانی استقلال را تشکیل داده بودند و با محرومیت چشمی، پژمان منتظری کنار حسینی مقابل تراکتورسازی به میدان رفت و اکنون هر ۳ نفر آن‌ها ملی‌پوش هستند. برای وینفرد شفر سخت است یکی از این ۳ بازیکن را از بازی آینده استقلال نیمکت‌نشین کند، آیا پیرمرد آلمانی این جسارت را دارد که همچنان از زوج حسینی و چشمی استفاده و منتظری را نیمکت‌نشین کند یا با تغییر سیستم یا پست بازی هر ۳ مدافع ملی‌پوش را به میدان می‌فرستد.

 

فاز هجومی استقلال سهمیه‌ای ندارد

وریا غفوری دفاع راست، امید نورافکن هافبک دفاعی و البته با قابلیت بازی به عنوان دفاع چپ، امید ابراهیمی هافبک دفاعی در کنار سیدحسین حسینی دیگر ملی‌پوشان استقلال به شمار می‌روند و می‌بینیم که هیچ‌کدام از بازیکنان خط جلوی این تیم به تیم ملی دعوت نشده‌اند.

 

نشست دوستانه کی‌روش با شفر

برگزاری یک نشست مشترک میان وینفرد شفر با کارلوس کی‌روش دور از انتظار نیست. این ۲ مربی خارجی حالا ۷ بازیکن مشترک دارند و برای تعامل بیشتر در فضایی دوستانه با هم صحبت خواهند کرد. رابطه میان کی‌روش و برانکو را همه می‌دانیم، حالا سرمربی تیم ملی که می‌بیند سرمربی آلمانی استقلال به خواسته‌هایش احترام می‌گذارد بدش نمی‌آید با او ملاقات کند و این پیام را برساند که با مربیان خارجی حاضر در ایران مشکل شخصی ندارد و اگر قبلاً اتفاقی می‌افتاده به خاطر عدم تعامل کامل با تیم ملی ایران بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------