در جلسه شفر با مدیران استقلال چه گذشت؟



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی استقلال در جلسه با مدیران این باشگاه خواهان جذب مهاجم جدید خارجی شد.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز (یکشنبه) جلسه‌ای میان مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال با کادرفنی این تیم در خصوص آخرین مسائل تیم و برنامه‌ریزی برای آینده باشگاه برگزار شد.

 

در این جلسه سید رضا افتخاری، سید پندار توفیقی، وینفرد شفر، جیری ساناک و ساشا شفر حضور داشتند و در قسمتی از این جلسه امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال نیز حضور داشت. بررسی کلیه مسائل مربوط به تیم، انجام برنامه ریزی و هماهنگی برای برنامه های آینده، شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، جذب بازیکنان جدید، اضافه شدن مربی جدید به کادرفنی و ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر میان آکادمی و تیم بزرگسالان از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه ۶ ساعته بود.

 

با توجه به عذر خواهی مهاجم خارجی مد نظر کادرفنی استقلال برای حضور در ایران به دلیل مشکلات خانوادگی و منتفی شدن حضور این بازیکن، وینفرد شفر چند بازیکن خوب و با کیفیت دیگر را به باشگاه معرفی کرد که باشگاه نیز از همین امروز کار مذاکره با این بازیکنان را آغاز کرد. ضمن اینکه در این جلسه مقرر شد همکاری و تعامل بیشتری میان تیم بزرگسالان و تیم های آکادمی باشگاه انجام شود.

 

نوروزی معاون پزشکی باشگاه نیز در این جلسه در خصوص وضعیت پزشکی بازیکنان و آخرین شرایط آنها صحبت هایی را ارائه کرد. نکته دیگر اینکه میگوئل کولی دستیار جدید وینفرد شفر به زودی راهی تهران می شود تا کار خود را در استقلال آغاز کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------