آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عصبانیت و ناراحتی زیدان از رسانه‌ها و مردم



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

سرمربی رئال مادرید از رسانه‌ها و تفکر برخی مردم عصبانی و ناراحت است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف نومانسیا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی برگشت را پیش رو داریم که باید آن را کامل کنیم و از این مرحله بگذریم. نتیجه دیدار رفت با پیروزی ۳ بر صفر به نفع ما به پایان رسید اما می‌خواهیم پایان خوبی هم داشته باشیم و به دور بعد صعود کنیم.

 

سرمربی رئال مادرید در مورد جلسه با بازیکنانش اظهار کرد: نمی‌خواهم به شما (خبرنگاران) بگویم چه چیزی به بازیکنانم گفته‌ام. صحبت‌هایی انجام شد که در همه تیم‌ها اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید هر طور که دلتان می‌خواهد شرایط را بررسی کنید و بگویید تیم در بحران قرار دارد اما این‌جا هستیم تا مشکلات را حل کنیم. گفت‌وگوی‌مان با بازیکنان طولانی‌تر از همیشه بود.

 

سرمربی فرانسوی افزود: باید نسبت به گذشته تلاشمان را بیشتر کنیم و در همه زمینه‌ها کار کنیم. این قضیه به مسائل فیزیکی و روحی ربطی ندارد. تنها باید کمی کار کنیم و قدرتمان را بالا ببریم. چاره دیگری نداریم.

 

زیدان در رابطه با نیاز به یک مهاجم اظهار کرد: من به کسی نیاز ندارم. همین. چیزی که آشکار است این است که به کسی نیاز ندارم. ما این‌جا هستیم، با یک تیم شروع کردیم و به بازیکنانم باور دارم. در همه فصل‌ها لحظات سخت وجود دارد. همه چیز را پیش روی خود داریم. باید ببینیم چه اتفاقی در پایان فصل رخ خواهد داد. در آن زمان باید بررسی کرد و اگر نیاز به تغییراتی بود آن را انجام داد.

 

سرمربی مادرید در مورد تغییر در ترکیب تیم در بازی‌های آینده گفت: مانند همیشه این اتفاق خواهد افتاد چون بازی‌های زیادی پیش رو داریم و به همه نیاز دارم. شما فکر می‌کنید بازیکنان بدی وجود دارند که باید آنها را از تیم کنار بگذارم اما من این چنین نیستم. زمانی که یک بازیکن در شرایط بدی قرار دارد به او کمک می‌کنم. برای من اتحاد مهم‌تر است. من کسی نیستم که زمانی که شرایط بد است یک یا دو نفر را به جهنم بفرستم. همه در یک کشتی هستیم. به بازیکنی نمی‌گویم تقصیر تو بود. مقصر همه هستند، اولین نفر، خود من. دو سال فوق العاده را داشتیم و باید از آنها تشکر کنم. باید به این موضوع اشاره کنم تا مردم آن دوران را فراموش نکنند. اکنون تنها کاری که باید انجام دهیم تلاش فراوان است. مردمی هستند که می‌گویند همه چیز در تیم در بدترین شرایط است. در دیدار برابر سلتاویگو اتفاقات خوب در نظرم مانده است. با یک تساوی شرایط برایمان سخت شد؟ بله. نیمه دوم خوب بازی نکردیم و نمی‌خواهیم خود را سرزنش کنیم. به این موضوع فکر می‌کنیم که اگر تمرین و تلاش کنیم اتفاقات خوب خواهد افتاد.

 

زیدان در مورد خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی اظهار کرد: پیش از این اعلام کردم که به بازیکنی نیاز ندارم چون به تیم خود باور دارم. چرا باید پس از سه یا چهار ماه به خاطر کسب نتایج بد، نظرم را عوض کنم؟ نمی‌خواهم تغییری در تیم خود بدهم. من به ضرر باشگاه کار نمی‌کنم و از این که چنین چیزی را در رابطه با من می‌گویید ناراحت می‌شوم. من این‌جا هستم و به تیم کمک می‌کنم. با تمام وجودم از تیم خود دفاع خواهم کرد. فکر می‌کنم این کار را کردم و تا پایان دورانم در مادرید به این رویه ادامه خواهم داد.

 

 سرمربی فرانسوی در ادامه اظهار کرد: از انتقادها ناراحت نیستم. باید آنها را پذیرفت. مردم اکنون حرف‌های زیادی می‌زنند و می‌گویند مخالف رییس باشگاه و تیم هستم. این حرف را دوست ندارم چون حقیقت ندارد. می دانم روزی دورانم در این تیم به پایان می‌رسد اما کار خودم را ۳۰۰۰ درصد انجام می‌دهم چون به آن و بازیکنانم باور دارم. همه چیز را با سه یا چهار بازی بد نمی‌سنجم. مسئولیت همه چیز را بر عهده می‌گیرم و با این روش تا پایان ادامه می‌دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------