آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

استقلالی‌ها: هم شفر را به 90 می‌فرستیم، هم حسینی را



اخبار,اخبار ورزشی,شفر و فردوسی پور

عدم حضور حسین حسینی در برنامه 90 بازتاب بسیار زیادی داشت و کار حتی به ناراحتی و کنایه عادل فردوسی‌پور هم کشیده شد.

به گزارش خبرورزشی، تعدادی از هواداران استقلال در فضای مجازی این کار را تمجید کردند و اعتقاد داشتند که اگر گلر جوان‌شان به نود می‌رفت، نوار موفقیت او پاره می‌شد. البته مدیران استقلال چنین اعتقادی نداشته و تأکید دارند که اصلاً بحث خرافات مطرح نبود بلکه به دلیل حفظ تمرکز این سنگربان و مسابقه حساس با سایپا اجازه ندادند حسینی به برنامه برود! از طرف دیگر ظاهراً سنگربان استقلال قبل از اعلام به عادل با مدیریت باشگاه هماهنگی نکرده بود و همین مسئله باعث دردسر شد.

 

البته استقلالی‌ها تأکید دارند که اصلاً رابطه‌شان با فردوسی‌پور بد نیست و نمی‌خواهند وارد جنگ رسانه‌ای شوند. یکی از مسئولان باشگاه صبح دیروز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: قرار نیست با عادل درگیر شویم. رابطه ما با برنامه 90 کاملاً مبتنی بر احترام بوده و نمی‌خواهیم آن را خراب کنیم. نرفتن حسین حسینی به 90 هم یک تشخیص مدیریتی بود که اعمال شد ولی هیچ دشمنی با فردوسی‌پور نداشته و سر حرف‌های قبلی‌مان هستیم. شک نکنید در هنگام مقتضی هم حسین حسینی در صورت دعوت مجدد راهی برنامه 90 می‌شود  و هم اینکه وینفرد شفر در صورت دعوت و صلاحدید باشگاه در استودیو این برنامه حاضر خواهد شد. البته الان تیم به نهایت تمرکز احتیاج دارد و روی همین اصل فعالیت‌های رسانه‌‌ای را محدود کرده‌ایم.

 

استقلالی‌ها پس از ورود شفر به تهران وعده حضور این مربی در برنامه 90 را دادند و مدعی شدند 90 اولین برنامه‌ای خواهد بود که سرمربی استقلال در آن حاضر می‌شود. البته شفر تا امروز در هیچ برنامه تلویزیونی کشورمان حضور نیافته و فقط یک مصاحبه مفصل با یکی از کانال‌های تلویزونی آلمان انجام داد که در قالب یک برنامه مستند چندی قبل روی آنتن رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------