روبرتو مانچینی گزینه هدایت استرالیا شد



اخبار,اخبار ورزشی,روبرتو مانچینی

روبرتو مانچینی تازه‌ترین نامی است که برای هدایت تیم ملی استرالیا مطرح شده است.

به گزارش ایلنا، نزدیکان مربی 53 ساله زنیت سن‌پترزبورگ خبر دادند که او آماده شنیدن پیشنهاد فدراسیون فوتبال استرالیاست، هرچند نامش به‌عنوان گزینه هدایت ایتالیا و حتی میلان مطرح شده.

 

نیمکت استرالیا یکی از نیمکت‌های محبوب این روزها برای مربیان است و در هفته گذشته مارک ویلموتس، سرمربی سابق بلژیک، رود گولیت و زیکو از علاقه‌شان برای هدایت این تیم خبر دادند.

 

پیش از این هم نام مربیانی مثل فان‌خال، بی‌یلسا، اسکولاری، رانگنیک و اریکسون برای این پست مطرح شده بود. کمیته فنی فدراسیون فوتبال استرالیا از هفته آینده مذاکره با این مربیان را شروع می‌کند و قرار است نام جانشین پوسته‌کوگلو تا میانه ماه فوریه اعلام شود.

 

مانچینی که با اینتر به سه قهرمانی متوالی در لیگ ایتالیا رسید و منچسترسیتی را برای نخستین بار به قهرمانی لیگ برتر رساند از زندگی در سن‌پترزبورگ روسیه با وجود دستمزد 13 میلیون دلاری راضی نیست و در جستجوی تیم دیگری است.

 

حضور استرالیا در جام جهانی نیمکت این تیم را به گزینه جذابی برای مربیان تبدیل کرده و خیلی از مربیان بزرگ وسوسه شده‌اند که هدایت این تیم را به عهده بگیرند.

 

 استرالیا شاید تنها تیم جام جهانی است که هنوز تکلیف سرمربی‌اش روشن نیست. پوسته‌کوگلو پس از اینکه توانست این تیم را به روسیه برساند، در واکنش به انتقادها از سمتش استعفا کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------