پاسخ وینفرد شفر به ماجرای جدایی مهدی رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی,رحمتی

سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال با پیشنهادی جدی از تیم تراکتورسازی مواجه شد اما شفر به شدت با جدایی این دروازه‌بان با تجربه مخالف است.

به گزارش ایلنا، پیشنهاد تراکتورسازی به رحمتی کاملا جدی و قابل پیگیری بود اما شفر با جدایی کاپیتان آبی‌پوشان به رغم نیمکت‌نشینی‌های متوالی در این تیم به طرزی جدی مخالفت کرد.

 

هرچند سید حسین حسینی انتخاب اول شفر برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه است و رحمتی همچنان ناچار به تحمل نیمکت نشینی در این تیم می‌باشد اما مرد آلمانی تحت هیچ شرایطی با جدایی رحمتی موافق نیست و این تصمیمش را با صراحت به خود رحمتی و باشگاه اعلام کرد تا از جدایی کاپیتان تیمش جلوگیری کند.

 

در واقع شفر معتقد است تیمش در سه جام به صورت همزمان حضور دارد و برای استمرار حضور قدرتمندانه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرم به حضور دو دروازه‌بان قابل اعتماد و کارکشته دارد. به اعتقاد شفر حتی اگر رحمتی از جمع آبی پوشان جدا بشود آنها باز هم ناچارند تا یک دروازه‌بان با تجربه و ششدانگ جذب کنند تا خلا رحمتی را در این تیم پر کند. پس چه بهتر که خود رحمتی که کاپیتان تیم است از استقلال جدا نشود و در این تیم بماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------