آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کرانچار: از تلاش بازیکنانم راضی‌ام از نتیجه نه/ شعار علیه سرمربی سپاهان در نقش جهان



اخبار,اخبار ورزشی,کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: طبیعتاً من از بازی و تلاش بازیکنانم راضی هستم، اما از نتیجه این مسابقه راضی نیستم.

به گزارش تسنیم، زلاتکو کرانچار پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: طبیعتاً من از بازی و تلاش بازیکنان راضی هستم، اما از نتیجه این مسابقه راضی نیستم. از طرف دیگر باید به ذوب‌آهن تبریک بگویم که از فرصت‌های خود استفاده کرد. زمانی که بازی یک بر صفر بود، می‌توانستیم به گل تساوی دست یابیم. از اینکه هواداران سپاهان با ناراحتی از ورزشگاه رفتند، بسیار ناراحتم، اگر چه تسلط تیم ما بر حریف مشخص بود، اما از نظر نتیجه پیروز مسابقه نبودیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بدشانسی را در کسب نتایج ضعیف سپاهان مؤثر می‌داند یا خیر، گفت: بحث شانس را محدود به این بازی نمی‌دانم و در نیم‌فصل نخست هم در تعدادی از بازی‌ها شانس با ما یار نبود و پیروزی‌های ما با تساوی یا شکست عوض می‌شد. ما تیمی در حال شکل گرفتن هستیم و در فصل نقل‌وانتقالات امسال بازیکنانی را گرفتیم. بازیکنان ما منضبط هستند و تلاش می‌کنند، اما باید تلاش بیشتری داشته باشند تا نتیجه را داشته باشیم.

 

«اگر 18 هفته اخیر را بررسی کنیم در سه هفته آغاز دور برگشت، سپاهان عملکرد به مراتب بهتری داشته است، اما تعدادی از هواداران شعار علیه سرمربی را آغاز کردند. آیا این مسئله سبب نشد که در 15 دقیقه پایانی روی بازیکنان تأثیر داشت و بازیکنان بازی احساسی را انجام دادند تا از فشار خارج شوند؟»، سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش گفت: من به این مسئله بدین شکل نگاه نمی‌کنم. در همان زمان و با این عکس‌العمل هواداران، یک شانس گل خوب ایجاد کردیم که شریفی نتوانست گل بزند. زمانی که به سادگی گل می‌خوریم و پورقاز در گل دوم زمین خورد، این اتفاق سبب خشم هواداران شد و نتیجه‌ای که خواستند، رقم نخورد.

 

کرانچار درباره اینکه هواداران پورقاز را تشویق کردند، اما علیه کرانچار شعار دادند، گفت: مسئول‌ترین فرد، شخص سرمربی هست و نباید انتظار داشت که انگشت روی فرد دیگری بگذارند. ما تیمی در حال شکل‌گیری هستیم و شاید در بازی‌های آینده جبران کنیم. نوسانات ما کمتر از قبل شده و در حال پیش‌روی هستیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا روند ضعیف سپاهان تغییر می‌کند یا خیر، گفت: من نوید این را داده بودم، اگر بتوانیم نتایج را آنطور که مورد نیاز است، کسب کنیم، فاصله‌ای با جایگاه اصلی نداریم. اگر این نتایج رقم بخورد، می‌توانیم به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. ایمان دارم که این کار شدنی است. نباید بدبین باشیم و باید با خوش‌بینی به کار خود ادامه دهیم. مسابقات متعددی داریم که نباید مأیوس شویم. کار به خوبی در حال صورت گرفتن است و باید ادامه دهیم تا به مقصد برسیم.

 

سرمربی سپاهان درباره تمجید قلعه‌نویی از او، اتفاقی که شاید در فوتبال ایران کمتر رخ داده باشد اما در دنیا بسیار وجود دارد، خاطرنشان کرد: همان‌طور که قلعه‌نویی به من لطف داشت، من نیز به آنها ارادت دارم. همه مربیان ایران بسیار باارزش هستند و معتقدم چنین ادای احترامی بین مربیان می‌تواند سبب پیشرفت فوتبال ایران شود.

 

کرانچار در مورد شرایط مالی بد ذوب‌آهن و اینکه آیا سپاهان در شرایط مالی خوبی قرار دارد و این مسائل تأثیری بر نتایج‌شان گذاشته است یا خیر، اظهار داشت: این مسئله در تیم ما وجود ندارد. البته دلیلی برای نگرانی نمی‌بینم و نیم‌فصل دوم را به مراتب بهتر از نیم‌فصل نخست آغاز کرده‌ایم. اعتقاد ما بر این است که شاید امروز شانس جانب ما را نگرفت. فقط ما بحث بدشانسی را داشتیم و اگر با همین شیوه بازی را ادامه دهیم، موفق خواهیم شد. ما از سپیدرود امتیازات بیشتری داریم و کسب امتیاز مقابل فولاد و سپیدرود ما را به مسیر مورد نیاز باز می‌گرداند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دست کرانچار برای حریفان رو شده است و اینکه حریفان اجازه می‌دهند سپاهان چرخش توپ خوبی داشته باشد یا خیر، تصریح کرد: شیوه بازی را نسبت به توانایی بازیکنان انتخاب کردیم و می‌دانیم توانایی آنها در چرخش توپ، چنین اجازه‌ای به آنها می‌دهد. امروز شاید آن شانس را نداشتیم که موقعیت‌های ما به گل تبدیل شود. در بازی امروز سیاوش یزدانی را به نوک حمله فرستادیم که نشان می‌دهد تغییری در شیوه‌های بازی داریم. اگر گل دوم را دریافت کردیم، به این دلیل بود که بازیکنان ما اشتباهات فردی داشتند و تبریزی از اشتباه پورقاز به خوبی استفاده کرد.

 

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که چرا لسان فولادی و کریم قنبری که نیم‌فصل به کادر فنی اضافه شدند، امروز روی نیمکت سپاهان حضور نداشتند، گفت: این مسئله فنی است و به باشگاه و سازمان لیگ مربوط می‌شود که چرا برای آنها کارت صادر نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------