فلورنتینو پرز برای فروش رونالدو چراغ سبز نشان داد



اخبار,اخبار ورزشی,پرز و رونالدو

یکی از نشریات ورزشی معتبر پرتغال از برنامه رئیس باشگاه رئال مادرید برای فروش مهاجم پرتغالی این تیم خبر داد.

به گزارش تسنیم، نشریه رکورد پرتغال احتمال فروش کریستیانو رونالدو را قوت بخشیده و نوشته که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید آماده دریافت پیشنهاد برای انتقال ستاره پرتغالی تیمش است.

 

طبق ادعای این نشریه چاپ لیسبون، پرس به ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های رونالدو برای آغاز مذاکراتش با سایر باشگاه برای جابجایی این بازیکن 33 ساله چراغ سبز نشان داده است.

 

رکورد در حالی این خبر را منتشر کرده که چندی پیش نیز خودش مدعی شد رونالدو خواهان بازگشت به منچستریونایتد شده چون احساس می‌کند که پرس با خلف وعده‌اش برای عقد قراردادی جدید با کاپیتان تیم ملی پرتغالی به او خیانت کرده است.

 

اولویت دارنده 5 توپ طلا که تا ماه ژوئن سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد، بازگشت به منچستریونایتد است، باشگاهی که در فاصله سال‌های 2003 تا 2009 برایش توپ می‌زد و با آن قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد و سال 2009 آن را با قراردادی 96 میلیون یورویی به مقصد مادرید ترک کرد با این حال بازگشت او به اولدترافورد با توجه به بالا رفتن سنش شاید به این راحتی نباشد، ضمن اینکه شرایط مالی هم کار را برای جابجایی او سخت‌تر می‌کند.

 

به نوشته آس انتقال رونالدو به منچستریونایتد ممکن است 100 میلیون یورو هزینه روی دست منچستریونایتد بگذارد ضمن اینکه پرداخت حقوق درخواستی او که چیزی نزدیک به 50 میلیون یورو به صورت خالص در هر فصل است، شیاطین سرخ را به کلی از برگرداندن او به اولدترافورد منصرف کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------