ونگر: مراکش، تیم غیر منتظره جام جهانی 2018 خواهد بود



اخبار,اخبار ورزشی,ونگر

آرسن ونگر به تمجید تیم ملی فوتبال مراکش اولین حریف ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت.

به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت اطلس اینفو، آرسن ونگر گفت: مراکش بازیکنان بسیار خوبی در تمامی پست‌ها دارد و می‌تواند تیم غیر منتظره جام جهانی 2018 روسیه باشد.

 

سرمربی آرسنال افزود: مراکش چیزی برای از دست‌دادن در جام جهانی 2018 روسیه ندارد و از سوی هوادارانش تحت فشار هم نیست. آنها به لطف حضور اِروی رنار (سرمربی فرانسوی مراکش) اعتماد به نفس پیدا کردند. مربی که تجربه خوبی در کسب نتیجه همراه تیم‌های ملی فوتبال مختلف قاره آفریقا دارد.

 

آرسن ونگر در ادامه اظهار داشت: به نظرم مراکش از سطح فنی لازم جهت مقابله با تیم‌هایی همانند اسپانیا که عادت به شکست حریفان خود دارند برخوردار است. مراکش می‌تواند فوتبال مشابه اسپانیا ارائه کند.

 

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

 

ایران در اولین بازی خود در جام جهانی 2018 به مصاف مراکش می رود و این در حالی است که همه نگاه ها در ایران به بازی اسپانیا و پرتغال است و به تیم مراکش توجه زیادی نمی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------