طارمی: باید از همه پرسپولیسی ها تشکر کنم



اخبار,اخبار ورزشی,طارمی

آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران در نهایت راهی لیگ ستارگان قطر شد و در نشست خبری باشگاه الغرافه برای معارفه‌اش حاضر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی که چند روز دیگر به پایان دوران محرومیت 4ماهه‌اش باقی مانده است، در نهایت تصمیم گرفت برای ادامه فوتبال راهی تیم الغرافه قطر شود و از این حیث باشگاه پرسپولیس را با منفعت مالی همراه کند.

 

باشگاه الغرافه امروز در هتل حیات مراسم معارفه مهاجم ایرانی خود را برگزار کرد تا مهدی طارمی را به طور رسمی به هوادارانش معرفی کند. مهدی طارمی در این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که به این باشگاه آمدم. الغرافه باشگاه بزرگی است و اینجا جا دارد از همه کسانی که در این مراسم حضور دارند تشکر کنم. باید از همه مسئولان باشگاه، مربیان و بازیکنان پرسپولیس نیز تشکر کنم.

 

وی ادامه داد: در الغرافه اهداف بزرگی دارم و امیدوارم این باشگاه بتواند به من کمک کند و من نیز همین کمک را به باشگاه خواهم کرد. مطمئنا الغرافه پتانسیل زیادی دارد و جایگاهش اینجا نیست و همه کمک خواهیم کرد تا به رتبه بالاتری برسد و باید در لیگ قهرمانان هم موفق عمل کنیم.

 

مهدی طارمی در خصوص حواشی مربوط به عدم امنیت در قطر گفت: این مسائل وجود ندارد و من اینجا احساس امنیت می‌کنم. هر چقدر در کشور خودم راحت بودم، اینجا هم راحت هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------