دایی: هرکس به من فحش داد به خودش و خانواده‌‌اش ناسزا گفت!



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

علی دایی گفت: متأسفم که امثال شما به عنوان خبرنگار به اینجا می‌آیید، چنین سوال‌هایی می‌پرسید و خودتان را هم معرفی نمی‌کنید. شما در حدی نیستی که با من حرف بزنی.

به گزارش میزان، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خیلی بزرگی است و ما در دیداری بسیار سخت پیروز شدیم. در برخی از دقایق بازی، تراکتورسازی بهتر از ما کار کرد. متأسفانه در نیمه اول خیلی به تراکتورسازی موقعیت دادیم، اما خدا را شکر بچه‌های فوتبال خوبی بازی کردند. اینکه بتوانی در تبریز تراکتورسازی را ببری، کار بزرگی است. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم. خداوند هم به ما لطف کرد که دروازه‌بان‌مان پنالتی ایران‌پوریان را گرفت.

 

وی ادامه داد: ما در هیچ دیداری برای تساوی به میدان نمی‌رویم. در این بازی هم تلاش کردیم که سه امتیاز را بگیریم. ما برای برد آمده بودیم و یک امتیاز به دردمان نمی‌خورد و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. ما نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتیم. اگر بچه‌ها باهوش‌تر بودند، می‌توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگریم. بچه‌های ما نشان دادند اگر بخواهند می‌توانند تمام تیم‌ها را ببرند.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: متاسفانه از هفته دهم، یازدهم به بعد بود که ما جان گرفتیم. خدا را شکر در بازی با استقلال توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. در نیم‌فصل اول در همین مقطع 10 امتیاز داشتیم، اما الان هشت امتیاز گرفته‌ایم. ما سعی می‌کنیم روز به روز نتایج بهتری بگیریم.

 

دایی به انتقاد شدید از هوادارانی که علیه او شعار دادند پرداخت و گفت: من امروز اولین بار بود که برای این تماشاگران متاسف شدم. من همیشه از هواداران تراکتورسازی حمایت کردم، اما امروز متاسفانه از دقیقه یک شروع به فحاشی کردند و آن شعارها را دادند. هرکس به کسی توهین کند و شعار بدهد، لیاقت خودش را نشان داده، اما حیف تبریز و آذربایجان است که در آن این اتفاقات بیفتد. عوض اینکه مثل همیشه به تیم‌شان کمک کنند، دارند شعارهایی می‌دهند که در روحیه تیم‌شان تأثیر منفی دارد. متأسفانه هواداران تراکتورسازی امروز نعمت خوبی برای سایپا بودند، با این کاری که کردند، تیم‌شان را پایین آوردند و ما آن‌طور که دل‌مان می‌خواست بازی کنیم و نتیجه بگیریم. هوادارانی که آن شعارها را دادند، به خودشان و خانواده‌های‌شان فحش دادند.

 

وی ادامه داد: زمانی که به ورزشگاه آمدم باید چه عکس‌العملی نشان بدهم؟ فرقی نمی‌کند که هواداران حاضر در ورزشگاه ترک باشند یا فارس، برای من فرقی ندارد و مهم هم نیست. من به دنبال حقم. من مسئله‌ای که در تهران به وجود آمده را رد می‌کنم، مسائل اینجا را هم رد می‌کنم. با این پتانسیلی که تراکتورسازی دارد، باید یک نفر آن را مدیریت کند، اما برعکس می‌شود. باید این مسائل را کنترل کنند، اما لیدر هم مقابل هواداران به من فحاشی می‌کند. متأسفانه همه‌چیز برعکس شده است.

 

سرمربی سایپا در واکنش به این مسئله که «وقتی تماشاگر در ورزشگاه کم است توهین می‌شود، اما وقتی تماشاگر زیاد می‌آید، توهینی نمی‌بینیم»، گفت: زمانی که هواداران زیاد هستند، نمی‌توانند برخی شعارهای خودشان را بدهند، اما وقتی تماشاگر کم است دو سه لیدر می‌توانند کار خودشان را بکنند. اینها هواداران تراکتورسازی بودند و به‌خاطر من نیامده بودند، اما همه‌جا خوب و بد داریم. من اصلاً ناراحت نشدم، تیمم برد و خدا را شکر می‌کنم. هر کس به من فحش داد، به خودش و خانواده‌اش فحش داد. فکر دیگری غیر از این نمی‌کنیم. ما کارمان را داخل زمین انجام می‌دهیم. من کارم را آنجا انجام می‌دهم و جواب کسانی که توهین می‌کنند را داخل مستطیل سبز می‌دهم. وقتی تعداد تماشاگر کم باشد، باب میل‌شان می‌توانند هدایت کنند. من شعارها را به دل نگرفتم و خوشحالم که تیمم برنده شده است.

 

دایی در پاسخ به صحبت‌های خبرنگاری که اعتقاد داشت توهین به دایی جواب اتفاقات دیدار دو هفته پیش پرسپولیس - تراکتورسازی است، یادآور شد: حرف شما کاملاً درست است، اما کار اشتباه را با کار اشتباه جواب نمی‌دهند. آدم گاهی وقت‌ها آقا منشی، بزرگی و گذشت می‌کند و به دیگران جواب نمی‌دهد. نه اینکه ما هم بیاییم کار اشتباه را جبران کنیم. تعداد کم را بهتر می‌توان هدایت کرد. آنهایی توهین کردند، تمام این توهین‌ها و این اتفاقات را به خودشان، خانواده‌شان، ناموس و مادرشان کردند! چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد سایپا به مهدی ترابی متکی است، گفت: چه کسی این حرف را می‌زند؟ تیم من متکی به یک نفر، دو نفر نیست. امروز روز خوب ترابی بود، در نیمه اول از او راضی نبودم، اما در نیمه دوم بازیکنی شد که هم به درد تیم ملی می‌خورد و هم باشگاهش.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که به تیم ملی کمک بکند را دوست دارم. اگر ترابی این هفته در لیست تیم ملی باشد، او را می‌دهیم. من طرفدار تیم ملی هستم و می‌خواهیم در جام جهانی خوب بازی کند. بنابراین، هر بازیکنی از من بخواهند به تیم ملی می‌دهم.

 

به گزارش میزان، مجتبی حسینی سرمربی موقت تراکتورسازی به خاطر تب و لرز در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------