آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

بازگشت سامان قدوس و ستاره‌ای به نام سردار آزمون



اخبار,اخبار ورزشی,سردار آزمون

نشریه فورفورتو در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پرداخته و به حضور سامان قدوس در ایران و درخشش سردار آزمون اشاره کرده است.

به گزارش ایسنا، سایت فورفورتو در آستانه قرعه کشی جام جهانی روسیه به معرفی ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها پرداخته و در این بین از سردار آزمون به عنوان یکی از ستاره های ایران یاد کرده است. در گزارش مربوط به فوتبال ایران امده است: ثبات این روزها برای فوتبال ایران از اهمیت زیادی برخوردار است. این تیم با کارلوس کی روش توانسته است به این ثبات برسد. کی روش که از سال ۲۰۱۱ روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است، عملکرد خیلی خوبی در تیم ملی ایران داشته است و در دوره قبل نیز ایران تا آستانه توقف آرژانتین پیش رفت ولی گلزنی مسی در ثانیه های پایانی باعث شد تا ایران شکست بخورد.

 

ایران در انتخابی جام جهانی برزیل قدرتمندتر از قبل شد و ۱۲ دیدار پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشت و بدون باخت توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. این تیم بازیکنان خیلی خوبی در ترکیب خود دارد و اکنون با جذب سامان قدوس توانسته است قدرتمندتر از قبل هم شود و مهاجمان زیادی در خط حمله دارد.

 

سردار آزمون،‌ این مهاجمان لاغر اندام در ۳۰ دیدار ملی موفق شده ۲۲ گل برای ایران به ثمر برساند و گلزن اول تیم کی روش است. او در روسیه از سوی قربان بردیف پرورش یافته است که در روبین کازان، روستوف و دوباره روبین کازان سرمربی او بوده است. او اخیر در تیم باشگاهی خود عملکرد ضعیفی داشته و این می تواند باعث نگرانی باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------