افشین پیروانی: چند هفته است داوران اذیت‌مان می‌کنند/ عربستان نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند



اخبار,اخبار ورزشی,افشین پیروانی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اظهارات کمیته داوران مبنی بر اینکه سرخپوشان درباره اشتباهات داوری بزرگ نمایی می‌کنند گفت: امیدوارم آن ها کوچک نمایی کنند و تصمیمات بزرگی بگیرند.

به گزارش ایسنا، بعد از تساوی دیرهنگام پرسپولیس برابر گسترش فولاد تبریز، افشین پیروانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوب بازی کردیم. باید بازی را می‌بردیم. موقعیت های زیادی را خراب کردیم اما گسترش فولاد روی تک موقعیت گل زد. از طرفی وقتی گل نزنی، گل می خوری.

 

او درباره اعتراض بازیکنان این تیم به اشتباهات داوری گفت: چندین هفته است که داوران ما را اذیت می کنند. فکر می‌کنم دوستان داور نمی خواهند به نفع ما بگیرند اما برعکسش عمل می کنند. این داستان ها تکراری شده که کمیته داوران و کارشناسان نظر بدهند. در هر بازی می‌گویند شما درباره اشتباهات داوری بزرگ نمایی می‌کنید اما امیدوارم کوچک نمایی شود و تصمیم بزرگی بگیرند.

 

سرپرست پرسپولیس درباره از دست رفتن موقعیت های گل در بازی‌های اخیر گفت: ان شاء الله بازی بعد خوب گل می زنیم که همه خوشحال شوند.

 

او درباره پوشیدن پیراهن شماره دوازده در ابتدای بازی گفت: من گفتم بهترین هواداران دنیا را داریم و وظیفه ماست که در مقابل هواداری که ما را حمایت می کند، بهترین حرکت را داشته باشیم. از هیات مدیره خواستم شماره دوازده را بایگانی کنند و مطمئن باشید این کوچک ترین کاری است که می شود انجام داد.

 

پیروانی درباره بازی نمایندگان ایران برابر نمایندگان عربستان در کشور ثالث گفت: من فکر می کنم تنها جایی که می تواند محکم تر و با برنامه تر عمل کند، فدراسیون فوتبال است. عربستانی‌ها نمی توانند برای ما تعیین تکلیف کنند چون ما قهرمان آسیا هستیم. آن‌ها مشکلشان این است که اگر در ایران بازی کنند، بیشترین هوادار را می بینند. ما ایران هستیم و بهترین آسیا هستیم و مطمئنا ما باید تعیین تکلیف کنیم.

 

او درباره تلاش قطر برای جلوگیری از زورگویی عربستان و امارات گفت: آن ها کار درست را می کنند ولی متاسفانه امسال هم باید در کشور دیگر میزبانی کنیم که برای ورزش ما درست نیست.

 

سرپرست پرسپولیس درباره کارت زرد گرفتن بازیکنان این تیم به خاطر اعتراض به داوری گفت: مطمئنا بازیکن در هنگام بازی، صحنه را خوب نمی‌بیند. بازیکنان هم یک داور خوب هستند و در دو متری می بینند چه اتفاقی می‌افتاد. مطمئنا وقتی تصمیم درستی گرفته نشود، بازیکن اعتراض می کند. باید تعامل کنند. خوشبختانه ما از نظر امتیازی جلو هستیم اما اگر این طور نبود، فاجعه رخ می‌داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------