سفیر ایران در لاهه: شرایط همکاری ایران و هلند در زمینه فوتبال فراهم است



اخبار,اخبار ورزشی,ساکت،مهدی تاج و علیرضا جهانگیری

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه گفت: امضای یادداشت تفاهم امکان تبادل تجربه و همکاری ایران با هلند در زمینه فوتبال را فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانگیری در دیدار با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون های فوتبال دو کشور در سال گذشته گام موثری برای توسعه همکاری‌های ورزشی با کشور هلند است.

 

مهدی تاج و محمد رضا ساکت، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در  نشست فیفا به هلند سفر کرده‌اند، با  علیرضا جهانگیری سفیر ایران در هلند دیدار و گفتگو کردند.

 

در این ملاقات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد، در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال هلند در خصوص پروژه های مختلف مربوط به همکاری در زمینه فوتبال گفتگو کرده است.

 

سفیر ایران در هلند نیز با اشاره به دیدارهای خود با مقامات ورزشی این کشور، تصریح کرد: فدارسیون فوتبال هلند در حوزه های مختلفی آماده همکاری با ایران است.

 

وی امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون های فوتبال دو کشور در سال گذشته را گام موثری برای توسعه همکاری های فوتبالی با کشور هلند دانست و تاکید کرد، هلند توانمندی ها و تجارب زیادی در زمینه آموزش تیم های پایه و فوتبال بانوان دارد که می توان از این تجربه ها استفاده کرد.

 

علیرضا جهانگیری همچنین با اشاره به سابقه دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و هلند در رقابتهای جام جهانی 1978 آرژانتین، تاکید کرد با طراحی و اجرای برنامه ای مشترک از جمله دیدار دو تیم ملی فوتبال در سال ٢٠١٨ می توان زمینه‌ای برای ‎تجلیل از پیشکوستان فوتبال کشور که ٤٠ سال پیش برای اولین بار در جام جهانی بازی کردند فراهم آورد و سفارت جمهوری اسلامی ایران آماده پیگیری این برنامه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------