بازگشت رونالدو به منچستریونایتد غیرممکن شد



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

با پیوستن الکسیس سانچز به منچستریونایتد بازگشت کریستیانو رونالدو به لیگ برتر انگلیس منتفی شد.

به گزارش ایلنا، مارکل مدعی شد تا زمانی که منچستریونایتد در جذب الکسیس سانچز از آرسنال و معاوضه او با هنریک میختاریان تردید داشت، آنها قصد داشتند کریستیانو رونالدو را به اولدترافورد بیاورند.

 

حضور سانچز در یونایتد با اینکه طی ماه های اخیر ژوزه مورینیو به بازگشت رونالدو مایل بود و رسانه‌ها هم به آن دامن زده بودند، هرگونه برنامه و پیشنهادی برای بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ جزیره را منحل می‌کند.

اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

 

سانچز با حضور در جمع شیاطین سرخ از همبازی شدن با مارکوس راشفورد، خوان ماتا، روملو لوکاکو، آنتونی مارسیال، جسی لینگارد و زلاتان ایبراهیموویچ تجربه می‌کند. با خرید سانچز مورینیو در زمستانی بازیکن دیگری جذب نمی‌کند و آنها در تابستان هم روی خرید بازیکنانی در پست هافبک و دفاع تمرکز خواهند داشت.

 

یکی از دلایلی که بازگشت رونالدو را از بین می‌برد، اختصاص دادن شماره 7 یونایتد به سانچز است که پیش از ترک اولدترافورد در اختیار مهاجم جوان پرتغالی بود؛ این نشان می‌دهد منچستریونایتد دلگرم بازگشت مهاجم رئال مادرید نبوده است.

 

مارکا همچنین گفته مورینیو دیگر گرت بیل را گزینه مناسبی نمی‌داند و دلیل اصلی آن هم مصدومیت‌های پیاپی بیل در تمرینات رئال مادرید است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------