بردیف: مالک ایرانی اورتون برای جذب سردار آزمون با من صحبت کرد



اخبار,اخبار ورزشی,قربان بردیف

سرمربی ترکمنستانی روبین‌کازان در مصاحبه با روزنامه روسی به ابعاد جدیدی از رابطه‌اش با سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی پرداخت.

به گزارش تسنیم، روزنامه بیزنس آنلاین روسیه مصاحبه‌ای از قربان بردیف با موضوع سردار آزمون، ملی‌پوش 22 ساله ایرانی منتشر کرد که می‌خوانید:

 

آیا ماجرای ارتباط شما با سردار آزمون روابط شما با باشگاه‌ روبین کازان و مدیریت‌ را تخریب نکرده است؟

فکر نمی‌کنم. مفاد قراردادش با مدیریت باشگاه به صورت کاملا دقیق مشخص نشده‌اند. از همان آغاز مشخص است که حقوق قانونی قرارداد سردار آزمون متعلق به باشگاه است که همین نشان می‌دهد که با یک سری از واقعیت‌ها مطابقت ندارند و پاسخگوی مناسبی نیست.

 

در قراردادش بندی مبنی بر دریافت خسارت 2.5 میلیون دلاری وجود داشت و باشگاهی که این مبلغ را پرداخت می‌کرد می‌توانست با رضایت بازیکن جذبش کند. در نتیجه باشگاه روستوف پیشنهاد رسمی خود را با مبلغ 2.5 میلیون دلار ارائه کرد. روبین‌کازان واکنشی به این پیشنهاد نشان نداد و سردار آزمون پس از گذشت 30 روز می‌توانست جدا شود. در نهایت سردار آزمون به صورت رایگان روبین‌کازان را ترک کرد. این کلیت موضوع بود و مدارک آن‌ها نیز موجود است.

 

سردار آزمون قرارداد چند‌ ساله با باشگاه روبین‌کازان امضا کرده است؟

ما با او قرارداد مجانی برای 3 سال منعقد کردیم. هیچ گزینه‌ای برای رستگاری وجود ندارد. سردار پول فوق‌العاده‌ای نخواست و به ما اعتماد کرد.

 

چه توانمندی‌هایی دارد؟

نکته منفی او است که سخت می‌تواند خودش را با فشارهای بیرونی وفق دهد. علاقمندی‌های بسیار زیاد و گسترده‌ای برای جذب او وجود داشت. تمام باشگاه‌ها با ما وپدرش  تماس می‌گیرند. بهترین باشگاه‌ها همانند آرسنال و سلتیک در میان آنها هستند. مالک اورتون یک ایرانی است و سعی داشت با من برای انتقال سردار آزمون صحبت و مذاکره کند.

 

سردار آزمون میلیون‌ها طرفدار است و مورد توجه بسیار گسترده‌ای قرار دارد. پس از یک فصل خوب در این فصل نتوانست این فشارها را تحمل کند. به روبین‌کازان آمد. تمام اتفاق‌های پیشین سرش را افکارش را به هم ریخت. خدا رو شکر می‌کنم که خداوند چنین تجربه‌ای را به او داد. حتی اگر آن یک گل را در نیم‌فصل اول لیگ برتر روسیه به ثمر نمی‌رساند برای او بهتر بود. من به سردار گفتم خدا او را به خاطر رفتار‌های ستاره گونه‌اش مجازات خواهد کرد. برای لحظاتی کنار دریا خواهی بود اما امتیازی به دست نمی‌آوری. او در روستوف هم همین‌گونه بود. جایی که چند امتیاز داشت و گل‌هایی به ثمر رساند. عکس‌العمل‌ فوق‌العاده‌ای بود.

 

او این اواخر در تیم ملی نیز هماند روبین‌کازان ناکام در گلزنی بود. مصدوم شد که در شرایط بدی رقم خورد. فقط در بازی با لوکوموتیو مسکو سرداری را که موردنظرم بود و احتیاج داشتم را مشاهده کردم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------