سائلام: ایران مثل ترکیه فوتبال‌خیز است



اخبار,اخبار ورزشی,سائلام

سرمربی جدید تراکتورسازی دلایلش برای قبول پیشنهاد این تیم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، آرتوئرول سائلام در مراسم معارفه خود در جمع مدیریت باشگاه و اعضای تیم اظهار کرد: از مدیرعامل باشگاه متشکرم که در کنار سمت مدیرعاملی، به‌عنوان یک پدر حرف‌های خوبی زدند. با وجود حرف‌هایی که ایشان زدند حرف خاصی ندارم چون ایشان گفتنی‌ها را گفتند.

 

او افزود: در آینده قرار است بیش‌تر با هم باشیم و حرف‌های زیادی برای گفتم داشته باشیم. من به همین خاطر فهرست‌وار مسائل و اهداف اصلی‌ام را به شما می‌گویم.

 

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: شاید بپرسید چرا من به تبریز آمدم. دوستان من شاهد هستند که از کشورهای قطر، عربستان و حوزه خلیج‌فارس پیشنهادهایی داشتم ولی ایران مثل کشور ترکیه فوتبال خیز است، در فوتبال این‌جا هیجان، شادی، انتظارات و باور وجود دارد به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم.

 

سائلام خطاب به بازیکنان تصریح کرد: تراکتورسازی پتانسیل بزرگی است. به شما اعتمادی وجود دارد تا برای این تیم افتخارآفرینی کنید. همه این گزینه‌ها برای کادر فنی امتیاز بزرگی محسوب می‌شود و در کنار آن انتظارات، مسوولیت‌هایی برای ما وجود دارد.

 

او ادامه داد: من در یکی از بازی‌های اخیر تراکتورسازی، کودکی را دیدم که در قسمت تماشاگران گریه می‌کرد، قلبم از این اتفاق درد گرفت. چون من کودکان را خیلی دوست دارم و اصلاً نمی‌خواهم ناراحتی آن‌ها را بار دیگر ببینم. ان‌شاءالله دیگر این کودکان را گریان نبینیم و خنده را بر لبان آن‌ها بیاوریم.

 

سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی گفت: وضعیت فعلی تیم ما مشخص است و به‌طور حتم شما هم از شرایط فعلی راضی نیستید و هر طور که شده باید از این شرایط بحرانی خارج شویم. من به همه شما ایمان‌دارم. زمان زیادی نداریم چون روز جمعه باید نخستین بازی خودمان را انجام دهیم.

 

سائلام تأکید کرد: اما معتقدم شما هنوز ۵۰ درصد از قابلیت‌های خودتان را استفاده نمی‌کنید. ازاین‌پس باید یک سری کارهایی را با هم انجام دهیم. اول‌ ازهمه این است که باید یک خانواده باشیم، همدیگر را دوست داشته باشیم، با یکدیگر با احترام حرف بزنیم و به یکدیگر کمک کنیم.

 

وی اظهار کرد: باور کنید که از این لحظه باید با هم زندگی کنیم. منیت را از میان برداریم و ما باشیم. اگر به یکدیگر کمک کنیم و در کنار هم باشیم خواهیم دید که می‌توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم و روزهای بهتری برای تیم‌مان ایجاد کنیم.

 

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از این به بعد باید با نیت خوب کارهای‌مان را شروع کنیم و با نیت خوب تا آخرین لحظه بجنگیم و معتقدم خدا هم به چنین تیمی که نیت خوبی داشته باشد کمک می‌کند.

 

سائلام تصریح کرد: حال باید وارد دوران پرتلاطمی شویم. روز جمعه این دوره ما آغاز می‌شود و ۳ ماه طول خواهد کشید که در این ۳ ماه ۱۶ بازی خواهیم داشت. باید از روزهای پرفرازونشیبی عبور کنیم.

 

این مربی ترکیه‌ای عنوان کرد: ما برای این که این روزها را با موفقیت و به دست آوردن دل هواداران سپری کنیم باید بیش‌تر و بیش‌تر تلاش کنیم. در این ۳ ماه می‌خواهم به‌طور کامل در اختیار تیم باشید. همه شما بازیکنان انسان‌های عاقلی هستید. باید یک ارزیابی خوب از گذشته داشته باشید و شرایط را برای آینده بهتر رقم بزنید.

 

او گفت: ما از گذشته قرار است درس بگیریم و در آینده از آن استفاده کنیم. پس‌ازاین که از این تجربیات به نحو احسن استفاده کردیم باید خاطرات تلخ گذشته را کنار بگذاریم و با امیدواری به آینده بنگریم.

 

ارتغرول سائلام ادامه داد: ما هم سال‌های زیادی فوتبال بازی کردیم و می‌دانید که برخی بازیکنان به هر علتی در گذشته کم‌تر بازی کردند یا حتی بازی نکردند. چنین تغییراتی برای این بازیکنان فرصت طلایی محسوب می‌شود چون همه‌چیز از صفر شروع می‌شود و در چشم سرمربی همه در نقطه ابتدایی هستند.

 

سرمربی تراکتورسازی گفت: همه شما برادران من هستید و حتی در بین شما بازیکنانی هستند که هم سن پسر من هستند. می‌خواهم همه بدانید هرکسی که خوب بوده و برای تیم مفید باشد در کنار ما خواهد ماند چون ما به تراکتور آمدیم تا مفید واقع شویم.

 

وی تأکید کرد: به‌عنوان کسی که مسوولیت دارم و از طرف مدیرعامل انتخاب شدم، دیدم که در فرودگاه تبریز هزاران نفر به پیشواز ما آمده بودند. آن‌ها چه خواسته‌ای از ما داشتند؟ انتظار داشتند که سرمربی آمده وضعیت تیم ما را بهبود ببخشد تا شرایط بهتری تجربه کنیم و خنده بر لب‌های کودکان ما نقش ببندد.

 

سائلام افزود: ما قرار است این‌جا به شما کمک کنیم و شما هم قرار است به ما کمک کنید تا ما این تیم را به جایگاهی که لایق آن است برسانیم. در راستای این هدف همه باید به هم کمک کنیم.

 

سرمربی جدید تراکتور در پایان گفت: زیاد حرف زدیم. حال باید به تمرین برویم و آماده شویم تا با کمک خداوند به خواسته‌های‌مان برسیم و شرمنده هواداران نشویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------