مدال نقره محجوب در جودوی گرندپری تونس



اخبار,اخبار ورزشی,جودوی گرندپری تونس

نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوی ایران به مدال نقره رقابت های گرندپری تونس رسید تا تنها مدال آور تیم ۶ نفره ایران در این مسابقات باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز پایانی جودوی گرندپری تونس، جواد محجوب نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ایران که در جایگاه ۶۴ رنکینگ جهانی جای دارد، در دیدار نهایی و برای کسب مدال طلا به مصاف الکساندر گوردینکو از اوکراین رفت و در پایان با قبول شکست برابر این جودوکار اوکراینی به مدال نقره این رقابت‌ها رسید تا تیم ۶ نفره ایران در پایان این مسابقات با تک مدال نقره جواد محجوب و حذف پنج جودوکار دیگر به کار خود پایان دهد.

 

محجوب دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا پیش از این در مبارزه نخست برابر مصطفی عبدالله از مراکش و نفر 164 رنکینگ جهانی در مدت زمان 46 ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید. وی در دومین مبارزه خود نیز مایسارا الناگار از مصر و نایب قهرمان آفریقا را ضربه فنی کرد.

 

محجوب سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تامرلان باشایف نفر 93 رنکینگ جهانی و دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال 2015 از روسیه به پیروزی با ضربه فنی رسید و به نیمه نهایی رسید.

 

او در مرحله نیمه نهایی نیز برابر ولادات سیمیونسکو نفر ۵۶ رنکینگ جهان از رومانی با ضربه فنی پیروز شد و به فینال رسید.

 

به گزارش ایسنا، پیش از این پنج نماینده دیگر ایران شامل علی قلی‌پور در وزن 60-، علیرضا خجسته و قاسم نوری‌زاده در وزن 66- ، محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم در روزهای اول و دوم این رقابت‌ها به مصاف حریفان‌شان رفتند و با شکست مقابل آن‌ها از دور رقابت‌ها حذف شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------