پشت پرده توافق کی‌روش با رونالدینیو



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدینیو

در پی خداحافظی رونالدینیو از دنیای فوتبال رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند این ستاره برزیلی پیش از پیوستن به بارسلونا برای آمدن به رئال‌مادرید با کارلوس کی‌روش سرمربی وقت کهکشانی‌ها به توافق رسیده بود.

به گزارش خبر ورزشی، بنا بر این گزارش در تابستان 2003 کارلوس کی‌روش که هدایت رئال‌مادرید را بر عهده گرفته بود پس از مشورت با روبرتو کارلوس به باشگاه توصیه کرد این بازیکن را به خدمت بگیرد. کی‌روش در این خصوص به باشگاه گفت: «او بازیکن خوبی است، می‌تواند مثل زیدان با توپ بازی کند و مثل رونالدو گل بزند.»

 

اما پرس رئیس باشگاه رئال با درخواست کی‌روش مخالفت کرده و می‌‌گوید تصمیم ندارم رونالدینیو را بخرم. برای چندین روز کی‌روش همچنان با رونالدینیو مذاکره می‌‌کند اما پرس همچنان زیر بار نمی‌رود. آخرین بار رئیس رئال به کی‌روش گفت: «رونالدینیو زشت است و هیچ کمکی به فروش پیراهن باشگاه نخواهد کرد. شرکت‌های آرایشی و زیبایی هیچ علاقه‌ای به همکاری و تبلیغات با این بازیکن ندارند. من به جای رونالدینیو، بکام را خواهم خرید که یک برند جهانی است و تمام جهان و حتی کل آسیا رئال را به خاطر او دوست خواهند داشت.»

 

کی‌روش در پاسخ پرس گفت: «تو فقط به فروش پیراهن فکر می‌‌کنی، بکام بازیکن بسیار خوبی است اما او الان در حد رونالدینیو نیست.»

 

در همان زمان خوزه پکرمن که بعد هدایت آرژانتین را بر عهده گرفت در این خصوص گفت: «رئالی‌ها، رونالدینیو را دست‌‌کم گرفتند، اگر من جای آنها بودم به جای فروش پیراهن به فوتبال فکر می‌کردم.» در نهایت رئال‌مادرید با وجود مخالفت کی‌روش با مبلغ 35 میلیون یورو بکام را به خدمت می‌گیرد و رونالدینیو با 25 میلیون یورو راهی بارسا می‌شود، به این ترتیب پس از آن رئال پول به دست می‌آورد و بارسلونا عناوین را درو می‌کند. در ادامه رونالدینیو اگر چهره‌ای زیبا نبود اما کمک کرد تا بارسا حتی پولی بیشتر از رئال به دست آورد و در ادامه پرس که تا پیش از آن با اقتدار فرمانروایی می‌کرد در سال 2006 به مرز استعفا رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------