قلعه‌نویی: آقای روحانی تا رییس جمهورید، قدر این مردم را بدانید



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید با وجود این که فقط ۹ بازی به پایان لیگ مانده است بازیکنانش تنها ۳۰ درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: نیمه اول بازی بسیار افتضاح بود. سه چهار بازیکن ما در این بازی حضور نداشتند و سه چهار بازیکن دیگر نیز با شرایط جسمانی نامساعد بازی می‌کردند. حسینی، سوارز و ربیع عطایا با سرماخوردگی پا به میدان گذاشتند. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. فکر نمی‌کنم تیمی در ایران وجود داشته باشد که تا امروز بازیکنانش فقط ۳۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده باشند.

 

او ادامه داد: با تغییراتی که در نیمه دوم به وجود آوردیم توانستیم به پیروزی برسیم. از مظاهری بابت گرفتن موقعیت‌های تیم استقلال خوزستان در نیمه اول تشکر می‌کنم. این واکنش‌ها ما را به بازی برگرداند. ما در این بازی در حد و اندازه‌های خودمان نبودیم اما در نیمه دوم نسبت به نیمه اول عملکرد بهتری داشتیم. خدا را شکر می‌کنم که از یک تیم تازه احیا شده با هدایت یک مربی کاربلد سه امتیاز بگیریم. هر کس دیگری جای ویسی بود شرایط استقلال خوزستان می‌توانست از این هم بدتر باشد.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند صدر جدول را از پرسپولیس بگیرد بیان کرد: ما برنامه‌ای را برای خودمان ترسیم کردیم. ما نه به اول شدن، نه دوم شدن و نه سوم شدن فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. در حال حاضر نیز تمام تمرکزمان را روی بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌ایم. نمی‌خواهم به تیم فشار بیاید که ما باید حتما به صدر جدول برسیم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و در هر جای جدول که قرار گرفتیم خدا را شکر می‌کنیم.

 

او ادامه داد: ما در نیم فصل اول امتیازهای بدی را از دست دادیم. یکسری مسائل درون تیمی برای ما به وجود آمد که من نمی‌خواهم خیلی به آن‌ها بپردازم.

 

قلعه‌نویی در ابتدای نشست نیز با اشاره به خاطراتش از شهر اهواز گفت: یادم می‌آید زمانی که در شهر اهواز و در هتل فجر بودم، شدت بارش باران آن قدر زیاد بود که مقابل درب هتل گونی گذاشته بودند تا آب وارد هتل نشود. مردم خوزستان در زمان جنگ هر بلایی که سرشان می‌آمد تحمل می‌کردند و مردانه پای خاکشان ایستادند. به تازگی برای حفاظت از محیط زیست در استان خوزستان بودجه‌ ۱۵۰ میلیون دلاری تصویب شد. سوال من این است که چرا این کار را ۱۰ یا ۱۵ سال قبل انجام ندادید؟

 

او ادامه داد: مردم خوزستان مردم شریفی هستند و مطالبات به حقی دارند. جامعه ما جامعه جوانی است که در معرض همه آسیب‌ها قرار دارد. مسئولان اعلام کردند که سه میلیون تومان حقوق ماهیانه، یعنی زندگی زیر خط فقر. جوانی که اگر کار گیرش بیاید حقوق یک میلیون تومانی به دست می‌آورد، چگونه باید زندگی کند؟ باید ۱۰ سال پیش یک فکری به حال محیط زیست می‌کردند تا این وضعیت به وجود نیاید. من از دکتر روحانی خواهش می‌کنم تا زمانی که رییس جمهور است قدر این مردم را بداند. هوای امروز اهواز با وجود این که کیفیت بهتری نسبت به روزهای قبل داشت،‌ وحشتناک بود. امیدوارم وضعیت اقتصادی کشور هم بهتر شود. ما حدیث داریم که اگر فقر از در وارد شود، ایمان از پنجره خارج خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------