کارلوس کی‌روش: مطمئنم می‌توانیم در جام جهانی جادو کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی کشورمان از شرایط حضور در جام جهانی و همگروهی‌ها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در جریان کنفرانس مطبوعاتی امروز که به میزبانی بانک سامان در هتل المپیک برپا شده بود در باره قرعه ایران در جام جهانی گفت: به مراکش کاری ندارم اما برابر دو تیم بزرگ یعنی پرتغال و اسپانیا بازی می‌کنیم. باید با بهترین تمهیدات و تاکتیک‌ها به روسیه برویم. در سال 2011 که به ایران آمدم خیلی سخت کار کردم تا گریه را به شادی تبدیل کنم الان کاری که پیش رو داریم مانند فتح قله اورست است. آیا راه‌حل‌های سال گذشته جواب می‌دهد؟ خیر باید با راه‌حل‌های جدید بالای قله برویم. چالش‌های آینده را نمی‌توان با راه‌حل‌های گذشته برطرف کرد. باید چیز جدیدی خلق کنیم چون قصد داریم از اورست بالا برویم.

 

کی‌روش به عکس سوپرمنی که روی پرده نمایش وجود داشت اشاره کرد و گفت: آیا سوپرمن می‌تواند ما را حمایت کند؟ تیم ملی را به مرحله بعدی می‌برد؟ شما چنین چیزی را باور دارید؟ خیر ما به یک سوپرراهکار احتیاج داریم. چون می‌خواهیم به دور دوم صعود کنیم. مگر چند بار پیش می‌آید که چنین فرصتی را تجربه کنیم حتی در بازی‌های دوستانه هم نمی‌شود از این چالش استقبال می‌کنیم. ما که انتظار نداریم با تمام احترامی که به همه شغل‌ها قائلم با نانوا بازی کنیم. این فرصت را به چالش می‌کشیم الان بهترین‌ها روبروی ما هستند باید این اطمینان را داشته باشیم که کارها را خوب پیش ببریم.

 

وی ادامه داد: هفت سال فرصت داشتم تا با تیم‌های بزرگ مبارزه کنیم ما بهترین هواداران دنیا را داریم و کاملا آماده هستیم. دوست دارم بعد از هر بازی که از زمین خارج می‌شویم مفتخر باشیم و پرستیژمان را نشان بدهیم. ایمان دارم شما زمانی که افراد مطمئن را انتخاب می‌کنید می‌توانید جادو کنید و همه را شگفت‌زده کنید. تمامی بازیکنان من آمادگی دارند حق آنهاست حمایت شوند و مطمئن باشید توانمندی این را دارند.

 

در ادامه این صحبت‌های کی‌روش در خصوص شگفت‌انگیزترین اتفاقی که تجربه کرده اینطور پاسخ داد: من 11 سال به صورت مخفیانه و کسی بداند به گروه‌هایی که در جمع‌آوری مین فعالیت داشتند کمک می‌کردم این کار لذت بخش بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------