واکنش مورینیو به احتمال جدایی زلاتان از یونایتد



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو

گفته می شود که زلاتان پس از انتقال الکسیس سانچس به یونایتد قصد جدایی از این باشگاه را دارد.

به گزارش ورزش سه، زلاتان سال گذشته از پی اس جی به یونایتد پیوست و با گل های خود کمک یونایتد فاتح جام اتحادیه و لیگ اروپا شود. او قبل از اتمام فصل به شدت مصدوم شد و همین مساله باعث شد تا قرارداد او تمدید نشود ولی پس از بهبودی که ۷ ماه به طول انجامید، یونایتد به وی پیشنهادی جدید ارائه داد و زلاتان تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد بست با این حال اخیرا او بازهم دچار مصدومیت شده و فعلا به دور از میادین است.

 

چند روز پیش یونایتد کار انتقال سانچز را نهایی کرد و این به منزله سخت تر شدن کار زلاتان برای حضور در ترکیب ثابت خواهد بود. طبق ادعای رسانه های انگلیسی، زلاتان اکنون قصد دارد به لوس انجلس گلکسی بپیوندد.

در همین رابطه امروز عکسی از زلاتان در شبکه های اجتماعی در حال دوچرخه سواری منتشر شده که عده ای معتقدند  او در حال انجام تست‌های پزشکی برای حضور در لوس آنجلس گلکسی است. هر چند که در عکس نشانه مشخصی از این موضوع نیست و زلاتان نیز در توضیح عکس اشاره ای به این موضوع نداشته، ولی نشریات معتقدند که جدایی او قریب الوقوع است.

 

مورینیو، سرمربی یونایتد در واکنش به این خبر گفت:« نمی دانم این خبر واقعیت دارد یا خیر. زلاتان خودش با من در مورد جدایی از یونایتد و رفتن به کشوری دیگر صحبت نکرده است ولی اگر واقعا این موضوع صحت داشته باشد، به وی کمک خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را بگیرد. ما مخالفتی با خواسته قلبی او نخواهیم کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------