بوفون: هنوز درباره آینده تصمیم نگرفته‌ام



اخبار,اخبار ورزشی,بوفون

سنگربان یوونتوس تاکید کرد که هنوز تصمیم نهایی درباره آینده خود نگرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، جان‌لویجی بوفون سنگربان یوونتوس پیش از این تاکید کرده بود که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال خداحافظی خواهد کرد اما به نظر می‌رسد که او از این تصمیم خود پشیمان شده است.

 

بوفون که در برنامه‌ای تلویزیونی سخن می‌گفت، درباره آینده‌اش گفت: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ام. تصمیم گیری درباره آینده برای من بسیار آسان است. به زودی با رئیس باشگاه جلسه‌ای برگزار می‌کنم و تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

 

او ادامه داد: رئیس باشگاه توجه زیادی به من دارد و به زودی با یکدیگر بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. هر بازیکنی روزی باید از فوتبال خداحافظی کند و این روز هم برای من فرا می‌رسد.

 

رکوردار بازی در رقابت‌های سری A را پائولو مالدینی با ۶۴۷ بازی در اختیار دارد و بوفون برای رسیدن به این رکورد تنها به  ۱۸ بازی نیاز دارد.

 

او درباره این سوال که آیا دوست دارد رکورد مالدینی را بشکند، پاسخ داد: من رکوردهای زیادی را در دوران بازیگری خود به دست آورده‌ام. گاهی اوقات نباید عجله کرد بلکه باید برای لذت بردن از زندگی با رضایت روزگار به سر ببری. اگر این رکورد را همچنان به نام مالدینی باشد من خوشحال خواهم شد چرا که او لیاقت آن را دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------