آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

بنزما در راه پاری سن‌ژرمن



اخبار,اخبار ورزشی,کریم بنزما

پاری سن‌ژرمن به دنبال خرید کریم بنزما در پایان فصل است و به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم باید مراقب اتفاقات حاشیه‌ای این بازیکن باشند.

به گزارش ایلنا، این مهاجم 30ساله فرانسوی در این فصل خوب کار نکرده و ممکن است رئال اجازه رفتن را به او بدهد. احتمالا رئال مادرید دست به تغییرات گسترده‌ای در خط حمله خود خواهد زد.

 

ادینسون کاوانی، مهاجم شماره 9 پاری سن‌ژرمن ممکن است در تابستان از این تیم جدا شود، چرا که رابطه خوبی با نیمار ندارد. ناصر الخلیفی، رییس پاری سن‌ژرمن مدت‌هاست که بنزما را می‌خواهد. با وجود مشکلاتی که بنزما در این فصل داشته، همچنان او را یکی از بهترین مهاجمان دنیا می‌دانند.

 

او هفتمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است. مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن 250 میلیون یورو است اما احتمالا رئال مادرید به مبالغ پایین‌تر راضی خواهد شد. کاوانی بازیکن محبوب طرفداران پاری سن‌ژرمن است اما رابطه بد او با نیمار باعث شده مشکلاتی برای این باشگاه پیش بیاید و سران باشگاه هم طرف نیمار را می‌گیرند. با توجه به اینکه به نظر نمی‌رسد رئال‌ مادرید بتواند هری کین را بخرد، شاید کاوانی راهی این تیم شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------