برد نزدیک بارسلونا برابر والنسیا/ فینالیست در مستایا مشخص می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی نزدیک برابر والنسیا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در آستانه صعود به فینال قرار گرفت.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال بارسلونا و والنسیا دیدار رفت خود را در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا بامداد روز جمعه در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند که در پایان آبی اناریها حریف خود را با حساب یک بر صفر شکست دادند.

 

در نیمه نخست این بازی تیم بارسلونا نتوانست کار خاصی را صورت دهد. والنسیا با تمام بازیکنانش در یک سوم دفاعی خودی تجمع کرده بود و تمامی راه‌ها را به روی مسی و یارانش بست. این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم روند بازی تغییری نکرد. والورده در دقیقه ۵۵ کوتینیو را به میدان فرستاد و بعد از این تغییر بود که بارسلونا به گل رسید.

 

در دقیقه ۶۷ مسی در گوشه سمت چپ محوطه جریمه حریف با حرکتی انفرادی و پاسی عالی لوئیس سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مهاجم اروگوئه ای کار را تمام کند.

اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال بارسلونا

 بارسلونا که پائولینیو و آلکاسر را هم به میدان فرا خوانده بود بعد از آن جان تازه ای گرفت و موقعیت های زیادی خلق کرد. با این حال دفاع فشرده والنسیا اجازه گل دیگر را به آبی اناریها نداد.

 

بارسلونا با این برد نمی تواند خود را در فینال ببیند و سرنوشت در ورزشگاه مستایا مشخص خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------