حال ایسکو در رئال مادرید خوب نیست



اخبار,اخبار ورزشی,ایسکو

ایسکو در بازی‌های اخیر از ترکیب اصلی رئال مادرید بیرون مانده در حالی که سفیدها برای نخستین بار بعد از ماه اکتبر دو پیروزی متوالی در لیگ به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش ایلنا، شاید موضوع خاصی نباشد و حتی شاخصی باشد برای اینکه زین‌الدین زیدان به دنبال راهی برای شکست دادن پاری‌سن‌ژرمن در دیدار فوق‌العاده سخت لیگ قهرمانان است.

 

هافبک سابق مالاگا از زمان بازگشت گرت بیل به دردسر افتاده و نتوانسته در ترکیب اصلی رئال جای قبلی همیشگی را داشته باشد. غیرقابل انکار است که ایسکو در بازی‌های زیادی خوب یا خیلی خوب بوده اما این هم واقعیت دارد که ایسکو یکی از ناامیدکننده ترین بازیکنان رئال در بازی‌هایی بوده که تیمش با مشکل مواجه شده و در نهایت باخته. اشتباه است اگر در استعداد او به‌عنوان فوتبالیست تردیدی به خود راه دهیم زیرا بسیار اتفاق افتاده که او به تنهایی تیم را از سقوط نجات داده اما این حقیقت که به اندازه کافی از تیم حمایت نکرده، قابل رد نیست.

 

البته همه‌اش را نباید تقصیر ایسکو دانست و شرایط بد دیگر مانند ناتوانی در تمام‌کنندگی، بی‌ثباتی دفاعی، تصمیمات بد داوری و بحران اعتماد به نفس در میان تیم از ماه آگوست اثرات منفی بیشتری داشته. واقعیت این است که اگر ایسکو خوب بازی کند، رئال مادرید لزوما برنده بازی نیست. اگر لوکا مودریچ و تونی کروس هم خوب باشند آن وقت به سختی می‌توان رئال را برنده بازی ندانست.

 

در دو بازی اخیر برابر دپورتیوو لاکرونیا و والنسیا، ایسکو در زمین نبود و تیم ۱۱ گل زد همینطور در پیروزی ۵ بر صفر مقابل سویا. او همچنین در شکست ۳ بر صفر برابر بارسلونا هم بازی نکرد و در مسابقاتی که مدافع عنوان قهرمانی امتیازاتی را از دست داده، ایسکو بازی کرده. در بازی با لگانس که منجر به حذف رئال از جام حذفی شد، هنگام تعویض آنقدر عصبانی بود که با زیدان و بورخا مایورال که جایش را گرفت، دست نداد.

 

این سوال پیش می‌آید که شاید سبک بازی و فیزیک بازیساز سابق مالاگا با رئال متناسب نیست که این اواخر بیشتر از زمان مالکیت توپ در ضدحملات موثر بوده. او در زمان بازی برای تیم ملی بسیار خلاق و تاثیرگذار بوده، نمونه‌اش بازی با ایتالیا در مقدماتی جام جهانی اما متاسفانه زیدان به گونه‌ای دیگر فکر می‌کند.

 

سفیدها بدون ایسکو خوب می‌برند و این از دید مربی فرانسوی پنهان نمانده اما واقعیت این است که برای ایسکو اتفاقی افتاده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------