آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

فن مارویک: فقط به صعود به دور دوم جام جهانی فکر می‌کنم



اخبار,اخبار ورزشی,فن مارویک

سرمربی هلندی تیم ملی استرالیا عنوان کرد تیم ملی این کشور به دنبال صعود به دور دوم جام جهانی است.

به گزارش ایسنا به نقل از هرالدسان، در نهایت تیم ملی استرالیا سرمربی جدید خود را شناخت و برت فن مارویک رابه عنوان جانشین آنژه پوستج اوغلو به عنوان سرمربی جدید استرالیا معرفی کرد.

 

فن مارویک که قبلا روی نیمکت تیم ملی عربستان بود و با هلند در جام جهانی ۲۰۱۰ به فینال جام جهانی راه یافت، درباره حضور در تیم ملی استرالیا گفت: فقط با یک هدف به جام جهانی می‌روم و آن هم صعود از گروه خود در جام جهانی است. هیچ کس نیاز نیست که به من بگوید در گروه سختی قرار گرفتیم. خودم از این موضوع کاملا با خبر هستم. می‌خواهم مرحله گروهی را با موفقیت به پایان برسانیم.

 

استرالیا در گروه C جام جهانی با تیم های فرانسه، دانمارک و پرو همگروه شده است. در همین رابطه سرمربی تیم ملی استرالیا اضافه کرد: گروه ما گروه خیلی سختی است ولی ما قبلا با هلند هم این شرایط را تجربه کردیم. من مربی واقع بینی هستم و به فوتبال گروهی و تیمی پایبند هستم. درست است که از نظر بازیکن ممکن است در سطح پایینی قرار داشته باشیم، ولی از نظر ارائه فوتبال گروهی و تیمی تیمم در سطح بالایی قرار دارد. با همین نگرش به روسیه خواهیم رفت تا بتوانیم بهترین عملکرد ممکن رادر جام جهانی ارائه دهیم.

 

تیم ملی استرالیا در اولین حضور فن مارویک روی نیمکت مربیگری خود باید برابر تیم های نروژ و کلمبیا به میدان برود که این دو دیدار دوستانه در ماه فروردین برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------