آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

سه انتقال مهم و گران در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا



اخبار,اخبار ورزشی,فلیپه کوتینیو

در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انتقالات زیادی انجام شد که در این مطلب به 3 ترانسفر مهم و البته گران‎ترین‌ها اشاره خواهد شد.

به گزارش مهر، پنجره نقل و انتقالات زمستانی رو به اتمام است و تا همین لحظه انتقالات بزرگی انجام شده و بعید است انتقال چشم‏گیر دیگری در راه باشد. به همین منظور نگاهی خواهیم داشت به ۳ ترانسفر اول از نظر قیمت و اهمیت برای تیم‎ها که در زیر به آن‎ها اشاره می‏‌کنیم.

 

اولین ترانسفر مربوط به رفتن فلیپه کوتینیو از تیم فوتبال لیورپول به بارسلونا است. از تابستان ۲۰۱۷ نیوکمپ مشتاق داشتن کوتینیو بوده است، قرمزها هم نهایتا زیر فشار بارسا برای جذب او دوام نیاوردند و حالا انتظار می‌‏رود او ستاره برزیلی جدید بارسلونا شود. او در ازای ۱۰۶ میلیون پوند راهی بارسلونا شد.

 

نفر بعد «ویرگیل فان دیک» است که از ساوتهمپتون به لیورپول رفت و رقم انتقالش ۷۵ میلیون پوند بود. یورگن کلوپ و لیورپول در نیمه اول فصل با رویای داشت او کار کردند، انتظار طولانی بالاخره سر رسید و قرمزها توانستند او را به خدمت گیرند.

 

سومین ترانسفر مطرح هم «آیمریک لاپورته» بود که از اتلتیک بیلبائو به منچسترسیتی رفت. سیتی در صدر جدول رده‏‌بندی لیگ برتر است و لاپورته مدت‌ها بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا بوده است و سرانجام او در ازای ۵۷.۲ میلیون پوند به منچسترسیتی رفت.

 

هرچند ترانسفرهای بزرگ دیگری مانند رفتن اوبامیانگ از دورتموند به آرسنال در ازای ۵۵ میلیون پوند، لوکاس مورا از پاری‎سن ژرمن به تاتنهام در ازای ۲۵ میلیون پوند و معاوضه الکسیس سانچس و هنریک میخیتاریان، هم اتفاق افتادند، اما تاثیرگذارترین‌ها به نظر ۳ ترانسفری هستند که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------