اوزیل: به قلبم گوش دادم و با آرسنال تمدید کردم



اخبار,اخبار ورزشی,اوزیل و ونگر

هافبک آلمانی تیم آرسنال می‌گوید با رضایت قلبی حاضر به تمدید قرارداد خود با این تیم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میرور، مسوت اوزیل، هافبک آلمانی تیم آرسنال قرارداد خود را با این تیم تا ۳ سال دیگر تمدید کرد. اوزیل به این ترتیب تا تابستان ۲۰۲۱ در جمع آرسنالی‌ها خواهد بود.

 

مسوت اوزیل درباره تمدید قرارداد خود با توپچی‌های لندن گفت: ۳ سال دیگر با آرسنال. این یکی از مهمترین تصمیم های فوتبالی من بود و به همین خاطر با مشورت هایی که با دوستانم داشتم تصمیم گرفتم تا در آرسنال بمانم. همانطور که قبلا گفتم اینجا احساس خیلی خوب و راحتی دارم و احساس می‌کنم در خانه هستم. هواداران خیلی به من روحیه می‌دهند. من برای تمدید قرارداد خودم به قلبم گوش دادم و قلبم دوست داشت تا در آرسنال بمانم. یک بار توپچی، همیشه توپچی! امیدوارم بتوانم در سالهای پیش رو افتخارات مهمی را با آرسنال تجربه کنم.

 

تمدید قرارداد مسوت اوزیل در حالی بود که آرسنالی ها فعالیت زیادی در نقل و انتقالات داشتند. آنها ابتدا آلکسیس سانچس را با هنریک مخیتاریان معاوضه کردند و در ادامه پیر امریک اوبامیانگ را از آرسنال به خدمت گرفتند.

 

 اوزیل با تمدید قرارداد خود با آرسنال هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد و به این ترتیب او تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ آرسنال تبدیل شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------