آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رهبران رئال می‎خواهند «زیدان» در تیم بماند



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

بازیکنان رئال مادرید حامی زیدان هستند و تصور تیمشان بدون حضور زیدان برایشان انقدر سخت است که تصمیم گرفتند در ادامه راه او را سربلند کنند.

به گزارش مهر، شکست خوردن توسط تیم فوتبال لگانس در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا و فاصله ۱۹ امتیازی با بارسلونای صدرنشین در لیگ باعث شد حال و هوای اعضای تیم رئال مادرید چندی پیش در رختکن عوض شود.

 

برای اولین بار در این فصل و در حالی که هنوز ۵ عنوانی که در سال ۲۰۱۷ کسب کردند را فراموش نکردند، بازیکنان تیم تصمیم گرفتند خودشان ایرادهایشان را پیدا کرده و در واقع از خودشان انتقاد کنند و نتیجه این بود که متوجه شدند بسیاری از کارها را به خوبی انجام ندادند.

 

در شرایط بحرانی بازیکنان بزرگ و رهبر تیم سعی کردند شرایط را تغییر دهند و تیم را رو به جلو هدایت کنند. نتیجه اما برای همه واضح بود و اولین موضوع مشترک و مهم این است که همه به زیدان اعتماد دارند و نگرانند که باعث ناراحتی او مخصوصا بعد از بازی مقابل لگانس شدند.

 

نگران این هستند که سرمربی فرانسوی بخواهد در پایان فصل از تیمشان جدا شود و این موضوع را اصلا دوست ندارند و به خاطر احترام زیادی که برایش قائلند سعی دارند همه تلاششان را بکنند تا این اتفاق نیفتد.

 

نکته‎ای که هنوز برای این تیم امیدوار و خوشحال کننده است، این است که سرخیو راموس، کریستیانو رونالدو، مارسلو، دنی کارواخال، لوکا مودریچ، تونی کروس، کیلور ناواس و ... که بازیکنان مهم و کلیدی تیم هستند هنوز نمی‌‏توانند رئال مادرید را بدون زیدان تصور کنند و از حضور او در مادرید خوشحالند و می‏‌خواهند برای سربلندی‎اش همه کار انجام دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------