برانکو: باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم/ نگران تمدید قرارداد بازیکنان نیستم



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو ایوانکوویچ

سرمربی پرسپولیس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: ابتدا عذرخواهی می کنم بابت عدم حضورم در نشست دیروز. واقعا در ترافیک بدی ماندیم و نتوانستیم به نشست برسیم. اما همان حرفی که امروز می‌خواهم بگویم را دیروز گفتم که این بازی یک داربی بود.

 

او افزود: داربی با سپاهانی بود که در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی را داشته است. با تمام احترام به تیم‌های دیگر، این تیم به همراه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از چهار تیم برتر ایران است. آنها جایگاهشان خیلی بهتر از چیزی است که الان هستند. طبیعی است وقتی تیمی نتیجه نگیرد بحرانش سخت می‌شود و به سختی از این وضعیت می‌تواند خارج شود. آنها امروز انتظار داشتند تا با نتیجه خوب برای خروج از بحران کار کنند. ما انتظار این مسئله را داشتیم و می دانستیم بازی روال همیشگی را ندارد اما این برد ما با استحقاق بود.

 

برانکو گفت: می‌توانست این برد با تفاوت گل‌های بیشتری باشد. به عبارت دیگر می‌شد تکلیف بازی را در نیمه اول روشن کرد. از هواداران‌مان ممنونم به دلیل تشویق هایی که داشتند. این برد یک قدم بزرگ بود برای حفظ صدرنشینی‌مان در جدول. در سه ماه آینده ۱۷ بازی خواهیم داشت. علاوه بر آن بازی‌های ملی وجود دارد که ملی‌پوشان از پیش ما می‌روند. همین نتایج باعث انگیزه مضاعف و شوق و اعتماد به نفس بازیکنان می‌شود.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا انتظار این نتیجه را داشت گفت: برف اخیر کمی تمرینات ما را بهم ریخت. اما همانطور که متوجه شدید من دنبال بهانه و دلیل نبودم. ما به هر نحوی زمین را از برف خالی کردیم و تشکر می‌کنم از کسانی که زمین تمرین ما را پاک کردند و شرایط را فراهم آوردند. ما می‌خواستیم ببریم و تلاش خود را کردیم اما هیچوقت نمی‌توان فهمید که چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. ما می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم.

 

وی درباره شرایط کمال کامیابی‌نیا و اینکه آیا به دلیل عدم تمدید قرارداد ۱۰ بازیکن پرسپولیس ناراحت است، اظهار کرد: درباره کمال باید بگویم که سلامتی او به دست آمده و با صحبتی که با دکتر داشتیم، این بازی را رد کردیم تا او آماده باشد و خوشحال هستیم که زود به سلامتی برگشت و نیازی به جراحی نبود. در بازی بعدی در آبادان در رقابت با سایرین برای بازی کردن خواهد بود اما درباره تمدید قراردادها باید بگویم که این اطلاعات که من ناراحتم درست نیست. فکر می کنم زمان کافی برای تمدید داریم. امیدوارم تا نوروز این مسائل حل شده باشد. قبلا هم گفته‌ام که بازیکنانی که فکر می کنند در جای دیگر آینده بهتری دارند، می‌توانند بروند.

 

برانکو در پاسخ به سوالی درباره محسن مسلمان و نیمکت نشینی او، بیان کرد: برای اینکه اولویت را به بازیکنانی که امروز بازی کردند، دادم. آنچه که نکته مثبت ماست، کامل بودن بازیکنان ماست. هم نوراللهی و هم رسن برگشته‌اند و بزنم به تخته همه بازیکنان سالم هستند. امیدواریم عالیشاه هم آخر فصل به ما اضافه شود. بازیکنان خیلی عالی‌ای داریم. خیلی ساده نیست کسی به ترکیب اصلی بیاید. امروز بازیکنانی که خودم اولویت داده بودم، بازی کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------