اتهامات علیه تیم ملی فوتبال اسپانیا رد شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال اسپانیا

تیم ملی اسپانیا بدون هیچ مشکلی می‌تواند در جام جهانی به رقابت بپردازد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، اینیگو مندس ده ویگو، سخنگوی دولت اسپانیا توانست فاطما سامورا، مدیر اجرایی فیفا را در رابطه با قضیه آنخل ماریا ویار، رییس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا راضی کند. مندس در رابطه با این موضوع به سامورا گفت که دولت در این موضوع هیچ دخالتی ندارد و تنها مراتب قانونی باعث تاثیر در انجام این موضوع شده است.

 

با این تصمیم‌گیری فیفا، اسپانیا می‌تواند بدون هیچ مشکلی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کند. دسامبر گذشته فیفا نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال اسپانیا فرستاد و به بحران موجود در این سازمان به خاطر مساله ویار اشاره کرد. فیفا به خاطر این قضیه اسپانیا را به حذف از جام جهانی تهدید کرده بود.

 

ویار به خاطر رسوایی که به وجود آورد از سمت ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا برکنار شد اما فقط جانشین موقت برای او انتخاب شد. فیفا معتقد بود که شائبه دخالت دولت اسپانیا در انتخاب جانشین ویار وجود دارد و این ماجرا می‌تواند به تعلیق فدراسیون فوتبال این کشور منجر شود، ولی بعد از ملاقات اخیر این سوءتفاهم برطرف شد و فیفا خیال فدراسیون فوتبال اسپانیا را راحت کرد.

 

فدراسیون فوتبال اسپانیا پیش از این هم یک بار دیگر از سوی فیفا تهدید به تعلیق شده است. این تیم در جام جهانی روسیه با تیم‌های ایران، پرتغال و مراکش همگروه است و یکی از مدعیان قهرمانی مسابقات محسوب می‌شود. حذف اسپانیا می‌توانست ضربه شدیدی به اعتبار مسابقات باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------