آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پورموسوی: دست‌های پشت پرده می‌خواهند آرامش تیم را بگیرند/ هفته بعد استعفا می‌دهم



اخبار,اخبار ورزشی,پورموسوی

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه دست‌های پشت پرده می‌خواهند آرامش را از ما بگیرند گفت: هفته آینده استعفا می‌دهم.

به گزارش ایسنا، پورموسوی در نشست خبری پس بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: می‌خواهم به بازیکنانم که در تمرین و مسابقه با تمام وجود کار می کنند خسته نباشید بگویم. بازیکنی که بخاطر خوزستان می‌ماند نباید هواداران از عملکردش ناراضی باشند.

 

پورموسوی گفت: من از هواداران گلایه دارم. نباید یادشان برود که فولاد دو سال پیش در رده دوازدهم جدول بود و سال گذشته نیز مکان ۱۰ جدول را در اختیار داشت. فولاد دو سال پیش مقابل پیکان شکست خورد و از سوی تماشاگران تشویق شد و اکنون انتظار داریم امروز شاهد چنین تماشاگرانی باشیم.

 

وی ادامه داد:‌ اگر امروز تیم من فوتبال بازی نمی‌کرد شرمنده هواداران می‌شدم اما ما امروز خوب بودیم. من به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم. بعضی مواقع توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود اما امروز همان فولادی بودیم که توقع داشتم.

 

سرمربی فولاد بیان کرد: هواداران باید بدانند به اندازه پولمان همان فولادی را بستیم که توانست در اصفهان ذوب‌آهن وسپاهان را شکست دهد. امروز کرمی با پای مجروح بازی کرد و هواداران به او گفتند بی‌غیرت. تیم حریف فوتبالش را خوب بازی کرد اما ما بدشانسی آوردیم.

 

او در ادامه گفت: دست‌هایی پشت پرده است که می‌خواهند آرامش را از ما بگیرند. من هفته آینده استعفا می‌دهم. به خاطر ناسزا گفتن در این تیم نمی‌مانم. متاسفانه برخی‌ها اول فصل با بازیکنان تماس می‌گرفتند و می‌گفتند بازیکن جدیدی را می‌خواهند به جای شما بیاورند. ماه پشت ابر نمی‌ماند.

 

وی گفت‌: جا دارد از مسولان استان بخواهم چاره‌ای بیندیشند و این افراد را شناسایی کنند. مگر می‌شود یک تیم دوم جدول باشد و اینگونه به آن اعتراض کنند؟

 

ویسی: هواداران فولاد نباید با پورموسوی اینگونه رفتار می‌کردند

 

اخبار,اخبار ورزشی,ویسی

سرمربی تیم استقلال خوزستان از شعارهای هواداران فولاد خوزستان علیه پورموسوی انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد اظهار کرد:‌جا دارد از تماشاگران دو تیم تشکر کنم. البته گله‌ای از تماشاگران دارم. آن هم اینکه چرا مربیانی که از بیرون استان و خارج کشور به استان می‌آیند و چند هفته شکست را با تیمشان تجربه می‌کند مورد حمایت قرار می گیرند اما خود خوزستانی‌ها نه؟ ما در کشور دو مربی خوزستانی داریم و انتظار دارم هواداران از مربی‌ خودشان حمایت کنند.

 

وی بیان کرد: با توجه به وضعیتی که استقلال خوزستان در جدول دارد کسب یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد. امروز به شرایط پولی فکر نمی‌کنم و باید بگویم که چه در تیم باشم و چه نباشم شک نکنید که استقلال خوزستان در لیگ می ماند.

 

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد:‌ خوشبختانه در دو هفته‌ای که تیم‌مان در برابر حریفان به نتیجه تساوی می‌رسد نتایج سایر تیم‌ها نیز به سود ماست.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز با تیمی مساوی کردیم که در جایگاه سوم جدول است و این تک امتیاز برای ما باارزش است. اگر خوش شانس بویم می‌توانستیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------