صحبت های علی کریمی پس از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی,علی کریمی

علی کریمی پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این جلسه سخن گفت.

به گزارش ایسنا، علی کریمی پس از جلسه با کمیته انضباطی گفت: سوال‌هایی کردند و من هم نظرم را روی کاغذ نوشتم و دادم. امشب هم قرار است در برنامه نود حضور پیدا کنم. جلسه اول که حکم صادر نمی‌کنند. باید بررسی کنند و جواب دهند. درباره آن هم بهتر است خودشان صحبت کنند.

 

کریمی همچنین خاطرنشان کرد: بعد از این جلسه که هیچ اگر ۱۰ جلسه هم باشد تا آخرش می‌روم. امشب (دوشنبه) هم در برنامه نود همین حرف‌ها را می‌زنم و اگر تا آن ساعت مطلب جدیدی هم پیدا کردم می‌گویم. مثل شما (خبرنگاران) نیستم که تا ببینم جوابم را نمی‌دهند کوتاه بیایم.

 

او در واکنش به این که چرا دو سال پیش از محمد مایلی کهن که همین حرف‌ها را می‌زد حمایت نکرد، گفت: وقتی آن حرف‌ها اظهر من الشمس است من باید چه صحبتی کنم؟ این کلمه را خیلی حفظ کردم تا یادم بماند؛ اظهر من‌ الشمس! صحبت کردن ندارد که. اگر شما از من سوال می‌کردید، من هم جواب می‌دادم.

 

کریمی  درباره موضع تندش علیه خبرنگاران تصریح کرد: من گفتم قبل از جام جهانی این اتفاقات می‌افتد. نشان به آن نشان که هفته گذشته هیچ رسانه‌ای روی حرف‌های من مانور نکرد. ۱۰۰ درصد به خاطر سفر به روسیه است چون خرج سفر با فدراسیون خواهد بود. حداقل یک بار به صورت اتفاقی سابقه جام جهانی را داشته‌ام و همه می‌دانم که هزینه‌ها را باید فدراسیون بدهد. حداقل سوالی کنید که بتوان جواب داد.

 

او درباره دلیل احضارش به کمیته انضباطی نیز توضیح داد: تنها به دلیل مصاحبه بعد از بازی با استقلال خوزستان به کمیته انضباطی احضار شده بودم. بخشی از جلسه ما ضبط شد اما بخش دیگری از آن نه. امشب هم همان حرف‌های دو ماه اخیر را خواهم زد و باید بیایند پاسخ دهند. من فقط باید حضور فیزیکی داشته باشم تا اگر سوالی پیش آمد جواب دهم. آقای ساکت به عنوان نماینده فدراسیون می‌آید و هر صحبتی کند به عنوان نظر فدراسیون است.

 

کریمی همچنین گفت: من شکایتی نکرده‌ام. الان لطف کرده‌اند و می‌خواهند پاسخ‌گو باشند. باید شرایطی درست شود که به حال و روز فوتبال کمک کند. چیز دیگری نمی‌خواهیم. هر کسی در اختیارات خودش در فدراسیون می‌تواند پاسخگو باشد. در همین رسانه از چند نفر شکایت شده است؟ داوران هم که پول نمی‌گیرند و اگر با مصاحبه کردن جریمه شوند دور از انصاف است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------