آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

قلعه نویی: هنوز ۱۵ امتیاز دیگر باقی است/ بازیکنان تعویضی آنها بهتر بودند!



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد تا پایان مرحله مقدماتی و تعیین تکلیف تیم های صعود کننده ۱۵ امتیاز دیگر باقی مانده است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال ذوب آهن در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر دوشنبه برابر تیم الدحیل قطر با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

 

امیر قلعه نویی بعد از این باخت گفت: شروع خوبی داشتیم و در نیمه اول به گل هم رسیدیم و موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشتیم اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 

 

وی در ارزیابی اش از اتفاقی که در نیمه دوم رخ داد و منجر به شکست سنگین این تیم شد گفت: بازیکنان تعویضی تیم حریف بهتر بودند و توانستند نمایش خوبی داشته باشند این در حالی بود که بازیکنان تعویضی ما نتوانستند خوب بازی کنند. 

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با تمجید از میزبانی خوب قطری ها گفت: به آنها بابت این پیروزی تبریم می گویم. داوری عم عالی بود. تیم ما از دقیقه ۶۵ دچار افت شد. گل هایی که خوردیم روی اشتباه فردی بود. 

 

امیر قلعه نویی با بیان اینکه تیمش نظم را روی گل های حریف از دست داد گفت: هنوز پنج بازی دیگر تا پایان مرحله مقدماتی باقی است و تلاش می کنیم با گرفتن امتیازات لازم از گروه خود صعود کنیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------