عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: پرونده‌ «فساد در فوتبال» به قوه قضائیه ارسال شده است/ علی کریمی سندی دارد ارائه کند



اخبار,اخبار ورزشی,ولی داداشی

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با تأکید براینکه هیچ پرونده‌ای از فساد در فوتبال در کمیسیون اصل ۹۰ نبوده و همه به دستگاه قضا ارسال شده است، گفت: اگر آقای علی کریمی سندی از فساد در فوتبال دارند به این کمیسیون ارائه دهند تا بررسی و به قوه قضاییه ارسال کنیم.

ولی داداشی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: آقای کاظم دلخوش عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره صحبت‌های اخیر آقای علی کریمی ملی‌پوش سابق کشورمان درباره فساد در فوتبال اظهار کرده است که اگر ایشان سندی در این باره دارد ارائه دهد تا فراکسیون ورزش و کمیسیون اصل ۹۰ به آن رسیدگی کنند که آقای علی کریمی در واکنش اینطور عنوان کرده که پرنده‌های فساد در فوتبال در کمیسیون اصل ۹۰ در حال خاک خوردن است.

 

داداشی ادامه داد: بنده به عنوان یکی از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ عرض می‌کنم که پرونده‌های فساد در فوتبال در این کمیسیون بسته شده و تعدادی از آنها به دستگاه قضایی جهت رسیدگی ارسال شده است و امروز هیچ پرونده‌ای از فساد در فوتبال در کمیسیون اصل ۹۰ وجود ندارد.

 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر آقای علی کریمی سند و مدرکی درباره فساد در فوتبال در اختیار دارند کمیسیون اصل ۹۰ آماده دریافت آن است تا پس از بررسی آن را جهت رسیدگی به دستگاه قضایی ارائه دهد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------