دژاگه مصدوم نشده است؟!



اخبار,اخبار ورزشی,اشکان دژاگه

سرمربی ناتینگهام فارست با وجود اینکه از بازیکنان جدیدش سخن گفت ولی هیچ اشاره ای به مصدومیت دژاگه نکرد حتی این سرمربی عنوان کرد که آنهایی که اخیرا با تیم بازی نکردند که اشکان دژاگه یکی از آنهاست، بزودی برای مسابقات پیش رو آماده خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، درحالیکه روز گذشته اخباری مبنی بر مصدومیت شدید اشکان دژاگه، هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات ناتینگهام فارست منتشر شد و تمام ملی پوشان در صفحات شخصی برای ستاره ایرانی آرزوی بهبودی کردند اما آیتور کارانکا،سرمربی اسپانیایی ناتینگهام فارست هیچ اشاره‌ای به مصدومیت هافبک ایرانی خود در مصاحبه امروزش با سایت ناتنگهام پست نکرده است حتی عنوان کرد که بازیکنان جدیدی که اخیرا با تیم بازی نکردند در مسابقات پیش رو آماده بازی هستند!

 

سایت ناتنیگهام پست نوشت: با وجود اینکه باشگاه ناتینگهام فارست ۱۰ بازیکن جدید به خدمت گرفته است ولی هیچ تفاوتی در روند نتیجه گرفتن این تیم ایجاد نشده است و شکست تلخ آنها مقابل هال سیتی در هفته اخیر بیان کننده این واقعیت است. اما کارنکا معتقد است که حضور بازیکنان مثل  بن واتسون در پست هافبک، خوان فونتس در پست دفاع راست، توبیاس فیگوریدو در خط دفاع، استفانوس کابینوس در پست دروازه بان، اشکان دژاگه و جو لولی در خط حمله در صورت تطبیق خودشان با تیم می توانند در مسابقات آینده کمک کنند.

 

کارانکا درباره بازیکنان جدید این طور گفت: همه می دانند که بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفتیم هنوز تمام آنها برای تیم بازی نکردند. اما اکنون آنها بعد از ۲ و ۳ هفته تمرین با ما در شرایط خوبی به سر می‌برند. حتی آنهایی که در این چند هفته گذشته در تیم بازی نکردند، بزودی شرایط مناسب برای بازی را پیدا خواهند کرد.

 

من به بازیکنان خوبی که در تیم دارم اطمینان کامل دارم. من هر روز با بازیکنان تمرین می کنم و از ۱۰ بازیکن جدیدی که گرفتیم غافل نیستم حتی آنهایی که اخیرا با ما در تیم بازی نکردند. من نمی توانم از تمام ۱۰ بازیکن استفاده کنم حتی آنهایی که هنوز بازی نکردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------