کونته: در شروع بازی با بارسلونا دستکم گرفته خواهیم شد



اخبار,اخبار ورزشی,کونته

سکاندار چلسی ادعا کرد تیمش در ابتدای بازی با بارسلونا توسط عموم دستکم گرفته می‌شود.

به گزارش تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد آبی‌های لندن در نظر عموم مردم نسبت به رقیب در موضع ضعیف‌تری قرار دارند.

 

 او گفت: تصور می‌کنم در شروع بازی دستکمگرفته شویم. روی کاغذ بارسلونا شانس بیشتری برای صعود به دور بعدی دارد. این ۲  مسابقه برای شناخت ما  از سطح خودمان بسیار مهم خواهد بود. به خوبی برای این دیدار آماده شده‌ایم.آن‌ها در لیگی بزرگ، فصلی رویایی را سپری می‌کنند و  در فینال جام حذفی اسپانیا هستند.

 

 او در ادامه افزود: اگر خواهان برتری مقابل بارسلونا هستیم،  باید یک بازی عالی را به نمایش بگذاریم. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خودمان را نشان دهیم. وقتی در صدر جدول قرار دارید و در هر مسابقه پیروز می‌شوید، اصلا احساس خستگی نمی‌کنید.در بارسلونا بازیکنان بزرگ  زیادی وجود دارند. تصور نمی‌کنم  بازی آن‌ها مقابل ایبار سرنخی از نوع بازیشان مقابل ما باشد.مهم‌ترین موضوع  مقابل تیمی مانند بارسلونا پیدا کردن سطح بازی خودتان است. فرصتی بزرگ پیش‌روی ماست و تمام تلاش خودمان  را برای صعود به دور بعدی به کار خواهیم بست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------